به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران، اسماعیل اعزی مدیرکل در هشتمین جلسه کارگروه دفاتر پیشخوان دولت ضمن تقدیر از مجموعه مدیران این دفاتر در ارائه خدمات مطلوب دولت و بخش عمومی غیر دولتی در مناطق شهری و روستایی استان مازندران خاطرنشان کرد: در حال حاضر تعداد 853 دفتر پیشخوان خدمات دولت در مناطق شهری و روستایی استان مازندران در حال فعالیت و ارائه خدمات به مردم شریف مازندران می باشند که از این میزان، مجوز تعداد 23 دفتر روستایی و 59 دفتر در مناطق شهری در طی سه ماهه اخیر در دولت چهاردهم صادر گردیده و در حال ارائه خدمات به مردم شریف استان مازندران می باشند.
رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان دولت در استان مازندران کسب رضایت مردمی، تکریم ارباب رجوع و همچنین اخذ مبالغ خدمات براساس تعرفه مصوب را از مهمترین موارد عنوان کرد که دفاتر پیشخوان باید نسبت به آن اهتمام ویژه داشته و افزود: حرکت بر مدار قانون و مقررات و اصول حاکم بر این دفاتر می تواند به کاهش تخلفات و کسب نمره مناسب برای این دفاتر در رتبه بندی های سالانه منجر شود.
اعزی همچنین در ادامه افزود: در این جلسه به تخلفات اعلامی برخی از دفاتر پیشخوان دولت رسیدگی و تصمیمات لازم در جهت عدم تکرار این تخلفات از سوی دفاتر مربوطه اتخاذ گردید.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران در ادامه تصریح کرد: با توجه به تنوع خدمات مورد ارائه در دفاتر پیشخوان دولت و بخش عمومی غیر دولتی، نقش ناظرین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی را در این زمینه، بسیار مهم بوده و افزود: دفاتر پیشخوان به عنوان ارکان خدمت بی واسطه به مردم و در تعامل با مردم هستند و لازم است از قوانین و مقررات اطلاع کامل داشته باشند
رییس کارگروه تخلفات دفاتر پیشخوان دولت در استان مازندران در خاتمه تاکید کرد: مردم عزیز استان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه دفاتر پیشخوان دولت از جمله تعرفه های خارج از مبالغ تعیین شده، برخورد نامناسب پرسنل دفاتر و دیگر موارد را در سامانه 195 ثبت یا با شماره تلفن ثابت 33359970 تماس حاصل نموده و موارد را به اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران گزارش نموده تا در کوتاهترین زمان ممکن به درخواست های ثبت شده رسیدگی گردد.