به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، سید حامد قدس علوی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به برگزاری بیست و چهارمین جلسه کمیته بررسی تخلفات دفاتر پیشخوان دولت، گفت: تعداد 29 پرونده که شامل شکایات مردمی و تخلفات دفاتر پیشخوان خدمات دولت بود که بهصورت دقیق بررسی شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان همچنین از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا نارضایتی از خدمات دفاتر پیشخوان، موضوع را از طریق سامانه رسیدگی به شکایات با شماره ۱۹۵ یا به آدرس گرگان سایت اداری روبروی پارکینگ استانداری واحد بازرسی این اداره کل اطلاع دهند.
رسیدگی به تخلفات دفاتر پیشخوان خدمات دولت در گلستان انجام شد | وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، از برگزاری کمیته تخلفات دفاتر پیشخوان خدمات دولت با هدف رسیدگی به شکایات مردمی و تخلفات دفاتر خبر داد.
صاحبخبر -
∎