به گزارش قدس آنلاین؛ سید مصطفی آذرکیش، در گردهمایی معاونان آموزشی، مدیران پروژه تقویت علمی دانش آموزان « موسسه رشد دانش آموزان مناطق محروم» که باحضور مدیر موسسه ، نمایندگان بنیاد علوی و جمعی از مدیران و معلمان ۴۴ منطقه محروم و عشایری کشور برگزار شد، با اشاره به تحقق راهکارهای سند تحول بنیادین در همکاری بنیادهای عام المنفعه با نظام تعلیم و تربیت تصریح کرد: موسسات و بنیادهای عام المنفعه، مسئولیت پذیری و مشارکت اثربخش را تقویت و نهادینه میکنند و در اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش موثر هستند.
وی با اشاره به اهمیت و ضرورت تشکیل جلسات متعدد با نمایندگان آموزش و پرورش در مناطق محروم و عشایری، گفت: تقویت بنیه علمی دانش آموزان بخصوص در مناطق محروم، با هماهنگی ادارات برای مشارکت در اجرای برنامههای آموزشی و پرورشی محقق میشود.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، آذرکیش ،در پایان با تاکید بر تعلیم و تربیت چند ساحتی بیان کرد: با حفظ چشماندازهای موجود که همان سیاستهای ابلاغی است و همچنین تعهد به واقعیتهای موجود، میتوان کیفیت برنامههای موردنظر را بالا برد و دانش آموزان را در تراز سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برای آینده ایران عزیز تربیت و آماده کرد.