شناسهٔ خبر: 69669072 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

«پارک در پیاده‌رو»؛ بیشترین تخلف ثبت‌شده در سامانه ۱۲۰ راهور

معاونت اجتماعی پلیس راهور فراجا از راه اندازی سامانه‌ای در پیام‌رسان سروش در جهت گزارش‌دهی مستقیم و ارتباط نزدیک‌تر مردم با پلیس خبر داد.

صاحب‌خبر - به گزارش قدس آنلاین، در راستای ایجاد بسترهای ارتباطی گسترده‌تر و تسهیل در ارائه خدمات به مردم، پلیس راهور فراجا با راه‌اندازی سامانه‌ای در پیام‌رسان سروش به آدرس prahvar120@، امکان گزارش‌دهی مستقیم و ارتباط نزدیک‌تر مردم با پلیس را فراهم کرده است. این سامانه با هدف دریافت نظرات، گزارش‌ها و اعلام تخلفات طراحی شده تا مردم بتوانند به راحتی با پلیس در تماس باشند. سرهنگ سیروس حسن‌زاده، معاونت اجتماعی پلیس راهور فراجا، درباره این اقدام جدید اظهار داشت: پلیس راهور با توجه به درخواست‌های مردمی برای ایجاد بستر ارتباطی مستقیم، اقدام به راه‌اندازی این سامانه در پیام‌رسان سروش کرده است. از این طریق، تمامی گزارش های مردمی شامل ایده‌ها، پیشنهادها، تخلفات رانندگی، وضعیت ترافیک و درخواست‌های رسیدگی به مشکلات ترافیکی به‌صورت لحظه‌ای دریافت می‌شود. پس از بررسی فوری هر گزارش، اقدامات لازم انجام خواهد شد. وی همچنین با اشاره به گزارش‌های مردمی عنوان کرد: تا این لحظه، بیشترین گزارش ها و درخواست‌ها که از سوی مردم به‌ویژه پایتخت‌نشینان به این بستر ارسال شده، شامل تخلفات مرتبط با پارک خودروها در پیاده‌روها، پارک جلوی درِ منازل و یا حرکت خودروها در خلاف جهت مسیر است. هدف از راه‌اندازی این سامانه، جلب رضایت‌مندی بیشتر مردم و کاهش موانع ارتباطی است تا بتوانیم با دریافت نظرات و پیشنهادهای مردمی، کیفیت ارائه خدمات پلیس راهور را بهبود بخشیم و پاسخگوی نیازهای جامعه باشیم. پلیس راهور به‌صورت مستمر و با بهره‌گیری از این اطلاعات، اقداماتی برای کاهش این تخلفات و ارتقای ایمنی معابر درون شهری و برون شهری را انجام می‌دهد.