به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در راستای ایجاد بسترهای ارتباطی گستردهتر و تسهیل در ارائه خدمات به مردم، پلیس راهور فراجا با راهاندازی سامانهای در پیامرسان سروش به آدرس prahvar ۱۲۰@، امکان گزارشدهی مستقیم و ارتباط نزدیکتر مردم با پلیس را فراهم کرده است. این سامانه با هدف دریافت نظرات، گزارشها و اعلام تخلفات طراحی شده تا مردم بتوانند به راحتی با پلیس در تماس باشند.
سرهنگ سیروس حسنزاده، معاونت اجتماعی پلیس راهور فراجا در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این اقدام جدید اظهار داشت: پلیس راهور با توجه به درخواستهای مردمی برای ایجاد بستر ارتباطی مستقیم، اقدام به راهاندازی این سامانه در پیامرسان سروش کرده است. از این طریق، تمامی گزارشات مردمی شامل ایدهها، پیشنهادها، تخلفات رانندگی، وضعیت ترافیک و درخواستهای رسیدگی به مشکلات ترافیکی بهصورت لحظهای دریافت میشود. پس از بررسی فوری هر گزارش، اقدامات لازم انجام خواهد شد.
وی همچنین با اشاره به گزارشهای مردمی عنوان کرد: تا این لحظه، بیشترین گزارشات و درخواستها که از سوی مردم بهویژه پایتختنشینان به این بستر ارسال شده، شامل تخلفات مرتبط با پارک خودروها در پیادهراهها، پارک جلوی درب منازل و یا حرکت خودروها در خلاف جهت مسیر است.
هدف از راهاندازی این سامانه، جلب رضایتمندی بیشتر مردم و کاهش موانع ارتباطی است تا بتوانیم با دریافت نظرات و پیشنهادهای مردمی، کیفیت ارائه خدمات پلیس راهور را بهبود بخشیم و پاسخگوی نیازهای جامعه باشیم.
پلیس راهور بهصورت مستمر و با بهرهگیری از این اطلاعات، اقداماتی برای کاهش این تخلفات و ارتقای ایمنی معابر درون شهری و برون شهری را انجام میدهد.
پارک در پیادهرو بیشترین تخلف ثبتشده در سامانه راهور ۱۲۰
معاون اجتماعی پلیس راهور فراجا اعلام کرد: پارک در پیادهرو بیشترین میزان تخلف ثبتشده در سامانه "راهور ۱۲۰ " است.
صاحبخبر -
∎