شناسهٔ خبر: 69261183 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد:

هیچ پروژه جدیدی شروع نمی‌شود تا پروژه‌های نیمه تمام تعیین تکلیف شود

نوری شادکام گفت: در دانشگاه علوم پزشکی یزدهیچ پروژه جدیدی شروع نمی‌شود تا پروژه‌های نیمه تمام تعیین تکلیف شود

صاحب‌خبر -

نوری شادکام سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در دیدار با نماینده مردم شهرستان‌های یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: در دانشگاه علوم پزشکی یزد هیچ پروژه جدیدی شروع نخواهیم کرد تا پروژه‌های نیمه تمام  خصوصا پروژه‌های با پیشرفت بالای ۷۰ درصد تعیین تکلیف شوند.

وی افزود: در بحث پژوهش باید دانشگاه از نسل سوم به نسل چهارم ارتقاء پیدا کند و به سمت تولید فرآورده‌های صنعتی پزشکی و تقویت علم وفناوری حرکت کنیم.

 نوری شادکام اظهار داشت: مردم داری، تکریم و حفظ حرمت مردم از الویت‌های کاری مدیران و معاونانی است که انتخاب می‌شوند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی در پایان گفت: امیدواریم نمایندگان محترم استان چه در سطح استان و چه در سطح کشور با همراهی و همدلی در راستای ارتقای سلامت و پیشرفت دانشگاه ما را یاری کنند.

نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی هم ضمن تبریک انتصاب دکتر نوری شادکام و آرزوی توفیق برای وی گفت: اولین اولویت کاری باید، انتخاب مدیران و معاونان با روحیه پای کار بودن، کارآزموده و کار آمد باشد.

محمدصالح جوکار افزود: آموزش در دانشگاه باید جدی گرفته شود و موضوع قطب درمان پیگیری و نقشه راه باید مشخص باشد.

وی ادامه داد: در صورت پیگیری موافقت نامه‌هایی که در سطح وزارت انعقاد می‌شود، هر گونه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی خواهیم داشت و باید از ظرفیت‌های دیگران هم استفاده کنیم.

 جوکار اظهار داشت:باید مردم احساس کنند سرپرست و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی در کنارشان هستند و مشکلات مردم و ارباب رجوع را پاسخ می‌دهند.

نظر شما