شناسهٔ خبر: 68622177 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در مازندران:

آبادانی ایران اسلامی به برکت حکومت عدل امام زمان (عج) است

آیت الله «محمدی لائینی» با بیان اینکه آبادانی ایران اسلامی ما و دنیا به برکت حکومت عدل امام زمان (عج) است، گفت: همه باید در راستای عمران و آبادانی جامعه حرکت کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، اظهار داشت: انتظار داریم بخش‌های عمده‌ای از مشکلات حوزه اقتصاد توسط بخش مردمی و خصوصی حل شود.

وی با اشاره به حدیثی از امام حسن عسکری (ع)، افزود: دو خصلت است که بالاتر از آن نیست یکی ایمان به خدا و یکی نفع رساندن به خلق الله، مصداق مهم نفع رساندن گشایش اقتصادی، تأمین رفاه و زندگی آبرومندانه است، شما در راستای این توصیه حرکت می‌کنید سعی کنید از این تشکیلات مهم گسترده استانی، شهرستانی و ملی در مسیر خدمت و نفع به مردم استفاده کنید.

آیت الله محمدی لائینی تاکید کرد: خروجی جلسات، مصوبات است، مثل داستان تولید علم و مقاله که رشد داشتیم چند مشکل را حل کردیم، دولت کریمه امام زمان (عج) دولتی است که عزت مسلمین را در پرتو عدالت تامین می‌کند آیا در جامعه فقیر و گرفتار عزت حفظ می‌شود؟ قطعا نه.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برای حفظ و احیای عزت و کرامت مردم حتما باید معیشت آنها بهینه و درخور تامین شود، آبادانی ایران اسلامی ما و دنیا به برکت حکومت عدل امام زمان (عج) است، همه باید در راستای عمران و آبادانی جامعه حرکت کنیم، باید واحد‌های کوچک جامعه یعنی خانواده‌ها آباد باشند تا کل جامعه آباد شود.

این مسئول تاکید کرد: الحمدالله شما به انواعی از آسیب‌ها و فساد‌ها اشراف دارید و می‌دانید، عدالت باید محور باشد همه چیز باید پیوست عدالت داشته باشد، قانون باید محور باشد، نه بی‌قانونی و نه بد قانونی، مثلا دو سه سال اخیر بحث اقدام سازمان بورس و حقوق و وام‌های نجومی را قانون مطرح کردند از طرفی کسانی برای ضرورت زندگی برای ۲۰میلیون تومان تسهیلات باید این در و آن در بدوند، این قانون است یا بدقانونی؟

انتهای پیام/

نظر شما