شناسهٔ خبر: 68620356 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

جوان دزفولی در رودخانه دز غرق شد

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از مرگ یک جوان بر اثر غرق شدگی در رودخانه دز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، روح الله بهشتی فرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عصر امروز (۲۰ شهریورماه) از طریق تماس با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش غرق شدن یک جوان دزفولی در رودخانه دز دز محدوده چالکندی اطلاع رسانی شد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات غرق شدن ۳ کودک در لارستان

وی افزود: در پی این گزارش ستاد فرماندهی عملیات سریعا اکیپ های غواصی سازمان آتش نشانان را به محل حادثه اعزام و بلافاصله اقدام به گشت زنی و غواصی در اعماق رودخانه کرد.

بهشتی فرد بیان کرد: فرد غرق شده در رودخانه دز از پرسنل شهرداری دزفول بود این که متاسفانه حین شنا کردن جان خود را از دست داد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: اکیپ های غواصی سازمان آتش نشانی از بدو حادثه تا تاکنون در حال گشت زنی و غواصی بودند، متاسفانه به علت تاریک شدن هوا بدون نتیجه به کار خود پایان دادند اما عملیات غواصی و گشت زنی توسط اکیپ های آتش نشانی دزفول و هیات نجات غریق شهرستان، از صبح فردا تا لحظه پیدا شدن جسد ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بسیاری از قایق های عبوری از شهروندان باغیرت دزفول پس از مطلع شدن از این حادثه به صورت خود جوش به کمک آتش نشانان آمدند که این کار جای تشکر و قدردانی دارد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما