شناسهٔ خبر: 68610403 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جسد جوان دزفولی از آب بیرون کشیده شد

دزفول – ایرنا – رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: جسد جوان غرق شده دزفولی ساعتی پیش توسط تیم‌های غواصی نجات غریق و سازمان آتش نشانی دزفول در رودخانه دز کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی دزفول، روح الله بهشتی فرد روز چهارشنبه بیان کرد: عصر روز گذشته(سه شنبه) در تماس با سامانه ۱۲۵ غرق‌شدن جوان دزفولی در رودخانه دز محدوده چالکندی گزارش شد.

وی ادامه داد: ستاد فرماندهی عملیات، گروه‌های غواصی سازمان آتش نشانان را به محل حادثه اعزام و گشت زنی و غواصی در اعماق رودخانه را آغاز کردند و در کنار آن‌ها، قایق‌های عبوری هم با اطلاع از این حادثه به صورت خودجوش به کمک آتش نشانان آمدند.

رییس سازمان آتش نشانی دزفول گفت: گروه‌های غواصی با تاریک شدن هوا بدون نتیجه به کار خود پایان دادند اما عملیات غواصی و گشت‌زنی گروه‌های آتش نشانی دزفول و هیات نجات غریق شهرستان بار دیگر از صبح امروز چهارشنبه آغاز شد.

وی ادامه داد: تیم عملیاتی زیادی با هماهنگی آتش نشانی از صبح امروز اقدام به گشت در منطقه چالکندی کردند که سرانجام پیکر این جوان که از کارکنان شهرداری دزفول بود ساعتی پیش کشف و از رودخانه بیرون آورده شد.

بهشتی فرد ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار و کارکنان شهرداری دزفول، بر اهمیت رعایت اصول ایمنی در حین شنا تاکید کرد.

چالکندی یکی از مناطق گردشگری شهرستان دزفول به شمار می‌رود که گردشگران زیادی در ماه‌های گرم سال برای شنا و تفریح به این نقطه می‌روند.

نظر شما