شناسهٔ خبر: 68601010 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

مشکلات مردم جزیره شیف پیگیری می‌شود - اکونیوز

اقتصاد ایران: بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مشکلات مردم جزیره شیف پیگیری می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر سه شنبه در حاشیه توزیع بسته‌های نوشت‌افزار بین دانش آموزان بی‌بضاعت جزیره شیف در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار داشت: مقام معظم رهبری به تمام جامعه دانش‌آموزی چه شیعه و چه اهل سنت عنایت دارد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: امروز خداوند توفیق داد به جزیره شیف بیاییم و بین نوجوانان و دانش آموزان عزیز حضور پیدا کنیم و هدایای رهبری که بسته‌های نوشت افزار است از طریق ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به دانش آموزان تقدیم کنیم.

وی گفت: قطعاً مساعدت این چنینی به رشد تحصیل دانش آموزان کمک می‌کند و اهالی شیف بسیار شکرگزار این احسان و ارائه نعمات که از ناحیه نظام است، هستند.

وی با بیان اینکه یکی از وجوه خاص انقلاب اسلامی تفاوت نگذاشتن بین شهروندان نظام است، افزود: لبخند این بچه‌ها دیدنی است که چه قدر خوشحال هستند و خانواده‌هایشان هم سپاسگزارند.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه این کار مستمر خواهد بود و بسته‌های معیشتی نیز توزیع می‌شود، گفت: شورای اسلامی شیف تقاضاهایی داشتند و برخی تقاضاهای شخصی مردم هم بود که بعضی از آنها اعطا شد و بقیه نیز بعد از بازگشت به مرکز استان دنبال می‌کنیم که مشکلشان حل شود.

برچسب‌ها:

نظر شما