شناسهٔ خبر: 68601360 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

لوازم التحریر اهدایی رهبر انقلاب اسلامی در مناطق محروم بوشهر توزیع شد

بسته‌های لوازم التحریر اهدایی رهبر انقلاب اسلامی به دانش آموزان منطقه کم برخوردار ساحلی جزیره شیف بوشهر از سوی نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر توزیع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، آیت‌الله صفایی بوشهری ظهر امروز در آیین توزیع نوشت‌افزار بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت جزیره شیف بوشهر، اظهار داشت: این بسته‌ها هدیه‌ای است که از طرف مقام معظم رهبری به شما دانش‌آموزان هدیه داده می‌شود که نماد وحدت، همدلی و حمایت مقام معظم رهبری از شما مردم اهل سنت و این جزیره است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، انقلاب ایجاد تمدن بر اساس آموزه‌های اسلامی است، افزود: یکی از آموزه‌های مهم اسلامی وحدت و همگرایی و خدمت به محرومین است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه نظام اسلامی خدمات زیادی به مردم داشته و انتظار است مسئولین مشکلات مردم جزیره شیف را با جدیت پیگیری کنند.

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهم تحقق مطالبات مردم است که در این راستا اقدامات مهمی انجام شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر بیان کرد: چنین کمک‌هایی به رشد تحصیل این دانش‌آموزان و تشویق آنها به درس خواندن کمک می‌کند که قدردان احسان نظام هستند و این اقدام تنها یکی از وجوه خاص انقلاب اسلامی ایران است که هیچ تفاوتی بین شهروندان نظام قائل نیست و نشان از وحدت شیعه و اهل سنت است.

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه شماری از خانواده‌های این منطقه هنوز برای فرزند محصل خود نوشت‌افزار تهیه نکرده بودند اضافه کرد: این هدیه به موقع به دست این خانواده‌ها و فرزندان آنها در این منطقه خاص و محروم رسید تا با خیالی آسوده تحصیل کنند و این روند تداوم خواهد داشت.

نظر شما