شناسهٔ خبر: 68598802 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

تشکل‌ها مسئولانه و با نگاه‌ملی وارد‌میدان شوند

صاحب‌خبر -
گروه اقتصادی: وزیر صمت راهبردهای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم را ایفای نقش مستمر و متعهدانه‌ی تشکل‌های بخش خصوصی دانسته و تاکید کرد که در تلاشیم تا زمینه اجرای این راهبرد را فراهم کنیم.به گزارش ایسنا، وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعضای هیات مدیره و هیات اجرایی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران دیدار کرد که طی این دیدار، اعضای انجمن، ضمن تبریک مسئولیت جدید ایشان، جهت ایفای نقش مشورتی به وی و معاونان و مدیران وزارت صمت، اعلام آمادگی کرده و طی این نشست، به بیان چالش‌های پیش‌روی تولیدکنندگان زنجیره فولاد و راهکارهای حل آن‌ها پرداختند.
 
سید محمد اتابک در این جلسه، استفاده از ظرفیت تشکل‌های تخصصی با نگاه ملی را یکی از رویکردهای اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت در دوره جدید خود اعلام کرده و گفت: یکی از راهبردهای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، ایفای نقش تشکل‌های بخش خصوصی بطور موثر و مستمر و البته مسئولانه و متعهدانه است. ما نیز تلاش می‌کنیم زمینه اجرای این راهبرد، را فراهم کنیم.

توسعه صادرات، از جمله‌ی اولویت دولت چهاردهم
وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین پس از شنیدن دغدغه‌ها، چالش‌ها و راهکارهای اعضای هیئت مدیره انجمن فولاد، از برگزاری جلسات تخصصی برای هر یک از چالش‌های پیش روی زنجیره فولاد در آینده‌ای نزدیک خبر داد. 

وی در این جلسه که روز یکشنبه (۱۸ شهریور ماه)، برگزار شد، ضمن تاکید بر توسعه صادرات به عنوان یکی از اولویت‌های مدنظر رئیس جمهور، از انجمن فولاد خواست تا با همراهی سایر تشکل‌های زنجیره فولاد، بسته پیشنهادی خود در این خصوص را تدوین و در اسرع وقت به وزارت صمت ارائه دهند.

نظر شما