شناسهٔ خبر: 68595108 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

وزیر صمت:

توسعه صادرات اولویت اصلی دولت چهاردهم است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: توسعه صادرات به عنوان یکی از اولویت‌های مدنظر رئیس جمهور دولت چهاردهم مطرح است و استفاده از ظرفیت تشکل‌های تخصصی با نگاه ملی یکی از رویکردهای اصلی وزارت صمت در دوره جدید است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اعضای هیئت مدیره و هیئت اجرایی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در جلسه با سید محمد اتابک وزیر صمت دولت چهاردهم، چالش‌های پیش روی تولیدکنندگان زنجیره فولاد و راهکارهای رفع آن‌ها را تشریح کردند.

سید محمد اتابک، وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این دیدار، استفاده از ظرفیت تشکل‌های تخصصی با نگاه ملی را یکی از رویکردهای اصلی وزارت صمت در دوره جدید دانست و اظهار کرد: یکی از راهبردهای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم، ایفای نقش تشکل‌های بخش خصوصی به طور مؤثر، مستمر و البته مسئولانه و متعهدانه است و تلاش می‌کنیم زمینه اجرای این راهبرد را فراهم کنیم.

وی همچنین پس از شنیدن دغدغه‌ها، چالش‌ها و راهکارهای اعضای هیئت مدیره انجمن فولاد، از برگزاری جلسات تخصصی برای هر یک از چالش‌های پیش روی زنجیره فولاد در آینده‌ای نزدیک خبر داد و ضمن تاکید بر توسعه صادرات به عنوان یکی از اولویت‌های مدنظر رئیس جمهور، از انجمن فولاد خواست تا با همراهی سایر تشکل‌های زنجیره فولاد، بسته پیشنهادی خود در این خصوص را تدوین و در اسرع وقت به وزارت صمت ارائه دهند.

نظر شما