شناسهٔ خبر: 68579347 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

عدم واریز آورده توسط ۵ هزار متقاضی مسکن ملی در زنجان 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: ۵ هزار متقاضی مسکن ملی در زنجان در سامانه ثبت نام کردند ولی واریزی نداشتند در اولویت بعدی مساکن ملی قرار دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،جعفر قزوینیان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از ۱۰۰۰ هکتار اراضی لیل آباد حدود ۳۰۰ هکتار در صف طرح در شورای عالی معماری کشور است، اظهار کرد: از ۲۷ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن بخش حمایتی، تنها ۷ هزار نفر تعیین تکلیف نشده بودند و تک واریزی داشتند که از این تعداد به ۳ هزار و ۳۰۰ نفر در ثمین سه طی هفته‌های گذشته پیامک ارسال شد چرا که این تعداد در اولویت هستند.

وی،با تاکید بر اینکه ۵ هزار نفر هم متقاضی برای مسکن ملی در سامانه ثبت نام کردند ولی واریزی نداشتند و در اولویت بعدی هستند،گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان درصدد تامین زمین برای این تعداد متقاضی است.

۲۰ هزار متقاضی واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده است

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه بیش از ۲۰ هزار متقاضی واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده است، تاکید کرد: تا هفته دولت سال جاری دو هزار و ۴۳۱ واحد در استان زنجان تحویل متقاضیان داده شده است.

قزوینیان تصریح کرد: همچنین تعداد چهار هزار و ۶۰۰ واحد هم توسط متقاضیان انتخاب واحد شده و مراحل رفع نقص و تکمیل زیرساخت‌ها انجام می‌شود و تعداد ۷۰۰ واحد آماده شده که متقاضیان به دلایل مختلف برای انتخاب واحد مراجعه نکرده‌اند.

وی، با اشاره به« اراضی ثمین ۳ » تحت عنوان «دهکده شهری» و یادآوری اینکه از هفت هزار نفر متقاضی جامانده به ۳ هزار و ۳۰۰ نفر که تک واریزی داشتند پیامک ارسال شد ،گفت: از این تعداد ۷۵۰ نفر تمایلی به تخصیص زمین در ثمین ۳ نداشتند ولی دو هزار و ۵۰۰ نفر برای این محدوده اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما