شناسهٔ خبر: 68572159 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد

اعلام آمادگی ۲۵۰۰ نفر زنجانی برای گرفتن زمین در ثمین ۳

فاطمه آزادی

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان درباره اراضی ثمین ۳ گفت: از ۷۰۰۰ نفر متقاضی دریافت زمین در این منطقه ۲۵۰۰ نفر برای این محدوده اعلام آمادگی کردند.

صاحب‌خبر -

جعفر قزوینیان امروز (دوشنبه، ۱۹ شهریور ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پاسخگویی شفاف و صادقانه همواره در اولویت برنامه‌ها بوده است و امیدواریم در این برنامه بتوانیم پاسخ مناسب و شفاف به سوالات داشته باشیم.

وی با بیان اینکه از ۱۰۰۰ هکتار اراضی لیل‌آباد زنجان یعنی حدود ۳۰۰ هکتار در صف طرح در شورای عالی معماری کشور است، گفت: از ۲۷ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن بخش حمایتی فقط ۷۰۰۰ نفر تعیین تکلیف نشده بودند و تک‌واریزی داشتند که از این تعداد به ۳۳۰۰ نفر در ثمین ۳ در هفته‌های گذشته پیامک ارسال شد چون این تعداد در اولویت هستند.

او با تاکید بر اینکه ۵۰۰۰ نفر هم متقاضی برای مسکن ملی در سامانه ثبت‌ نام کردند، ولی واریزی نداشتند و در اولویت بعدی قرار دارند، بیان کرد: اداره‌ کل راه و شهرسازی استان زنجان درصدد تامین زمین برای این تعداد متقاضی است.

قزوینیان با بیان اینکه بیش از ۲۰ هزار متقاضی واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده است، تاکید کرد: تا هفته دولت امسال ۲۴۳۱ واحد در استان زنجان تحویل متقاضیان داده شده است و ۴۶۰۰ واحد هم توسط متقاضیان انتخاب واحد شده و مراحل رفع نقص و تکمیل زیرساخت‌ها انجام می‌شود و تعداد ۷۰۰ واحد آماده شده که متقاضیان به دلایل مختلف برای انتخاب واحد مراجعه نکرده‌اند.

وی با اشاره به اراضی ثمین ۳ تحت عنوان دهکده شهری و یادآوری اینکه از ۷۰۰۰ نفر متقاضی جامانده به ۳۳۰۰ نفر که تک واریزی داشتند پیامک ارسال شد، افزود: از این تعداد ۷۵۰ نفر تمایلی به تخصیص زمین در ثمین ۳ نداشتند؛ ولی ۲۵۰۰ نفر برای این محدوده اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام

نظر شما