شناسهٔ خبر: 68566871 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

این خبر بروزرسانی می شود/

۱۵ حمله هوایی رژیم صهیونیستی به طرطوس، مصیاف و دمشق / پدافند هوایی ارتش سوریه تعدادی از موشک‌ها را سرنگون کرد/ مرکز تحقیقاتی ارتش سوریه هدف قرار گرفت؟ +عکس و فیلم

العالم گزارش داد: رژیم صهیونیستی دقایقی پیش اطراف «طرطوس» (غرب سوریه) و «مصیاف» از توابع استان «حماه» و همچنین «دمشق» و «حمص» را بمباران کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، منابع سوری از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به این کشور خبر دادند.

بر این اساس، این منابع اعلام کردند: دشمن صهیونیست اقدام به حمله موشکی به حومه شهر مصیاف در حومه حماه کرد. اکنون سامانه پدافند هوایی ارتش سوریه فعال شده و در حال مقابله با موشک‌های شلیک شده از سوی جنگنده‌های صهیونیست است.

برخی منابع از شنیده شدن صدای انفجار در آسمان شهر طرطوس خبر می‌دهند.

خبرنگار المیادین همچنین اعلام کرد جنگنده‌های رژیم صهیونیستی از سواحل جنوب لبنان اقدام به شلیک موشک به سمت شرق و شمال سوریه کرده‌اند.

اولین فیلم از محل انفجار در طرطوس

۱۵ حمله هوایی به طرطوس، مصیاف و دمشق / پدافند هوایی ارتش سوریه تعدادی از موشک‌ها را سرنگون کرد/ مرکز تحقیقاتی ارتش سوریه هدف قرار گرفت؟

۱۵ حمله هوایی به طرطوس، مصیاف و دمشق / پدافند هوایی ارتش سوریه تعدادی از موشک‌ها را سرنگون کرد/ مرکز تحقیقاتی ارتش سوریه هدف قرار گرفت؟

۱۵ حمله هوایی به طرطوس، مصیاف و دمشق / پدافند هوایی ارتش سوریه تعدادی از موشک‌ها را سرنگون کرد/ مرکز تحقیقاتی ارتش سوریه هدف قرار گرفت؟

خبرنگار شبکه المیادین در خبری تکمیلی گزارش داد که موشک‌هایی توسط هواپیماهای جنگی اسرائیل از سواحل لبنان در جنوب به سمت شرق و شمال سوریه شلیک شده است.

العالم هم گزارش داد پدافند هوایی ارتش سوریه موفق شد تعدادی از موشک‌های شلیک شده رژیم اشغالگر را قبل از اصابت به زمین در مناطق نامبرده، سرنگون کند.

تاکنون از تلفات و خسارات این حمله گزارشی منتشر نشده است.

 آتش سوزی گسترده در منطقه حیر عباس در حومه حماه در نتیجه تجاوزات رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونیستی ۱۵ بار مناطقی را در سوریه هدف قرار داد

رسانه‌های رسمی سوریه گزارش دادند که حدود ۱۵ حمله اسرائیل تاکنون به منطقه مرکزی انجام شده است.

تلویزیون رسمی سوریه گزارش داد که در پی تجاوز رژیم صهیونیستی در منطقه «حیرعباس» در حومه حماة آتش سوزی گسترده‌ای رخ داده است.

لاشه موشک های اسرائیلی در حمله به مناطق مختلف سوریه

مرکز تحقیقاتی ارتش سوریه هدف قرار گرفت؟

المیادین نیز نوشت: گفته می‌شود مرکز تحقیقاتی ارتش سوریه در مصیاف یکی‌ از اهداف جنگنده های رژیم صهیونیستی بود.

این مرکز تحقیقاتی علمی سوریه در جنوب غربی مصیاف که امشب مورد حمله صهیونیست ها قرار گرفت پیش تر در سال ۲۰۲۲ نیز مورد حمله قرار گرفته بوده است؛ طبق گزارشات میدانی حمله شدیدتری نسبت به حمله گذشته به این پایگاه انجام شده است.

 خسارات بقایای موشک های اسرائیلی منفجر شده در آسمان طرطوس

۴ شهید و ۱۵ زخمی در تجاوز صهیونیست‌ها به سوریه بر اساس آمار اولیه

اداره بهداشت استان حماه اعلام کرد که بر اثر حملات رژیم صهیونیستی دست کم ۴ نفر شهید و ۱۵ نفر دیگر مجروح شده‌اند.

دکتر فیصل حیدر، رئیس بیمارستان ملی مصیاف در گفت‌وگو با خبرگزاری رسمی سوریه گفت: در پی تجاوز رژیم صهیونیستی به چندین مناطق در منطقه مصیاف در حومه حماه تعدادی از مجروحان غیرنظامی به بیمارستان انتقال داده شدند که حال ۳ تن از آنها وخیم است.

به گفته وی آمبولانس ها همچنان در حال انتقال مجروحان به این بیمارستان هستند.

آخرین جزئیات از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به سوریه

شبکه کان اسرائیل: حمله هوایی به سوریه در دو موج صورت پذیرفته و چندین نقطه هدف قرار گرفتند.

خبرنگار شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی: حمله امشب به سوریه در نوع خود غیرعادی و به شدت گسترده ارزیابی می‌شود.

 الجزیره: منطقه مرکزی سوریه هدف پانزده حمله قرار گرفته است.

یک منبع نظامی وابسته به ارتش سوریه نیز گفت: تقریباً در ساعت ۲۳:۲۰ یکشنبه شب، دشمن اسرائیلی از سمت شمال غرب لبنان، تعدادی از پایگاه‌های نظامی را در منطقه مرکزی سوریه هدف قرار داد که تعدادی از موشک‌های شلیک شده دشمن توسط پدافند هوایی ارتش سوریه رهگیری و سرنگون شد.

گروه موسوم به «دیده بان حقوق بشر سوریه» مدعی شد در حملات هوایی اسراییل به سوریه، دست کم ۵ نقطه هدف قرار گرفت.

تصاویری از مناطق مورد هدف قرار گرفته مصیاف

آتش سوزی در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مصیاف

تلویزیون رسمی سوریه گزارش داد که در پی تجاوز رژیم صهیونیستی در منطقه «حیرعباس» در حومه حماة آتش سوزی گسترده‌ای رخ داده است.

خبرنگار رسمی سوریه در حماه گزارش داد: تجاوزات رژیم صهیونیستی به جاده اصلی مصیاف - وادی العیون خسارت وارد کرد و در پی آن آتش سوزی رخ داد که تیم‌های آتش نشانی در حال مهار و کنترل آن هستند.

به گزارش مشرق، رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی دمشق در بیشتر مواقع، این حملات دفع شده است.

نظر شما