شناسهٔ خبر: 68578478 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

جزئیات جدید از حمله اسرائیل به سوریه/ هیچ ایرانی شهید نشد

ايسنا : منابع مطلع می‌گویند در حمله اسرائیل به سوریه، پنج نیروی ارتش سوریه و چند غیرنظامی به شهادت رسیده‌اند و هیچ شهید ایرانی و یا وابسته به حزب‌الله وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

منابع آگاه می‌گویند ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه حملات بامداد دوشنبه به حومه حماه «یک مرکز تحقیقات شیمیایی» را هدف قرار داده، دروغ است.

منابع آگاه به شبکه المیادین گفتند: حملات به حومه حماه یک مرکز متعلق به ارتش سوریه را هدف قرار داد و ادعاهای اسرائیل کذب است.

خبر مرتبط
وزارت خارجه تکذیب کرد/ حمله به یکی از مراکز وابسته به ایران در سوریه صحت ندارد+ فیلم

کنعانی گفت: ایران جنایت بامدادی رژیم صهیونیستی در حمله به سوریه را با شدیدترین عبارات محکوم می‌کند.

منابع المیادین همچنین خبر دادند: پنج نیروی ارتش سوریه و چند غیرنظامی در تجاوز اسرائیل به شهادت رسیده‌اند و هیچ شهید ایرانی و یا وابسته به حزب‌الله وجود ندارد.

آن‌ها تاکید کردند: ارتش سوریه از سلاح‌های شیمیایی استفاده نمی‌کند؛ چراکه استفاده از چنین تسلیحاتی در سطح بین‌المللی ممنوع است و علاوه بر آن سلاحی است که برای جنگ‌های مدرن مناسب نیست.

این اظهارات پس از آن بیان شد که بامداد امروز پدافند هوایی سوریه با تجاوزات جدید رژیم صهیونیستی به اطراف شهر «مصیاف» در حومه غربی «حماه» در مرکز این کشور مقابله کرد.

خبر مرتبط
حمله مرگبار اسرائیل به سوریه/ ۵ نفر کشته شدند

منابع خبری بامداد دوشنبه گزارش دادند که شمار شهدای حمله رژیم صهیونیستی به مرکز سوریه به پنج شهید و ۱۹ زخمی رسیده است.

در نتیجه این تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی تعدادی شهید و مجروح به بیمارستان دولتی مصیاف منتقل شدند.

خبرگزاری سوریه (سانا) در آخرین آمار تجاوزات رژیم صهیونیستی به منطقه مصیاف در حومه حماه، تعداد شهدا را ۱۶ و تعداد زخمی‌ها را ۴۳ نفر اعلام کرد که حال برخی از آن‌ها نیز وخیم است.

 

برچسب‌ها:

نظر شما