شناسهٔ خبر: 68527620 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خرداد | لینک خبر

ترافیک ۱۲ کیلومتری در جاده شمال؛ وضعیت فاجعه‌بارِ دیشب را ببینید! | فیلم

صاحب‌خبر -

مدیرکل راهداری گیلان گفت: هم اکنون شاهد ترافیک فوق سنگین در محور رشت به امامزاده هاشم در حدفاصل تقاطع سراوان تا سه راهی سنگر و پیچ شاه عباسی هستیم.

غلامعلی نیک فهم با اشاره به تردد بالای خودروها در سطح محورهای مواصلاتی استان گیلان به دنبال تعطیلات هفته اخیر، اظهار کرد: در بازه زمانی ۱۰ لغایت ۱۵ شهریورماه شاهد ورود ۴۷۸ هزار و ۴۲ خودرو به گیلان و خروج ۳۹۳ هزار و ۷۴۴ خودرو از گیلان بودیم. وی با بیان اینکه خروج خودروها از گیلان از صبح آغاز شده است، افزود: شاهد ترافیک فوق سنگین در محور رشت به امامزاده هاشم در حدفاصل تقاطع سراوان تا سه راهی سنگر و پیچ شاه عباسی به طول ۱۲ کیلومتر هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان همچنین از ترافیک سنگین در ورودی و داخل شهر رودبار و شهر لوشان نیز خبر داد و گفت: ترافیک در محور امامزاده هاشم به رشت در محدوده دوربرگردان سراوان نیز فوق سنگین بوده و ۹ کیلومتر طول دارد. نیک فهم از یکطرفه شدن محور آزادراه رودبار - منجیل خبر داد و بیان کرد: مسیر آزادراه رشت - قزوین در محدوده شهر رودبار به صورت موقت از شمال به جنوب در لاین مخالف بازگشایی شده است. وی با بیان اینکه تغییر این مسیر به صورت موقت بوده و تا فردا ادامه دارد، عنوان کرد: در حال حاضر تردد در سایر محورهای استان عادی و روان است.

تصاویر زیر با استفاده از هلی‌شات، نمایی متفاوت و عجیب از ترافیک سنگین جاده رشت-قزوین را نشان می‌دهد. ویدیویی از ترافیک سنگین شب گذشته در جاده رشت - قزوین را ببینید:

<div id="video-display-embed-code_204263" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.khordad.news/fa/news/play/embed/406577/204263?width=400&height=300"></script></div>

 

نظر شما