شناسهٔ خبر: 68527136 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

ترافیک ۱۲ کیلومتری در خروجی رشت - امامزاده هاشم

مدیرکل راهداری گیلان گفت: هم اکنون شاهد ترافیک فوق سنگین در محور رشت به امامزاده هاشم در حدفاصل تقاطع سراوان تا سه راهی سنگر و پیچ شاه عباسی هستیم.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: غلامعلی نیک فهم در گفتگو با ایسنا، با اشاره به تردد بالای خودرو‌ها در سطح محور‌های مواصلاتی استان گیلان به دنبال تعطیلات هفته اخیر، اظهار کرد: در بازه زمانی ۱۰ لغایت ۱۵ شهریورماه شاهد ورود ۴۷۸ هزار و ۴۲ خودرو به گیلان و خروج ۳۹۳ هزار و ۷۴۴ خودرو از گیلان بودیم.

وی با بیان اینکه خروج خودرو‌ها از گیلان از صبح آغاز شده است، افزود: شاهد ترافیک فوق سنگین در محور رشت به امامزاده هاشم در حدفاصل تقاطع سراوان تا سه راهی سنگر و پیچ شاه عباسی به طول ۱۲ کیلومتر هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان همچنین از ترافیک سنگین در ورودی و داخل شهر رودبار و شهر لوشان نیز خبر داد و گفت: ترافیک در محور امامزاده هاشم به رشت در محدوده دوربرگردان سراوان نیز فوق سنگین بوده و ۹ کیلومتر طول دارد.

نیک فهم از یکطرفه شدن محور آزادراه رودبار - منجیل خبر داد و بیان کرد: مسیر آزادراه رشت - قزوین در محدوده شهر رودبار به صورت موقت از شمال به جنوب در لاین مخالف بازگشایی شده است.

وی با بیان اینکه تغییر این مسیر به صورت موقت بوده و تا فردا ادامه دارد، عنوان کرد: در حال حاضر تردد در سایر محور‌های استان عادی و روان است.

نظر شما