شناسهٔ خبر: 68516231 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

چشم انداز بلندمدت بیبی دوج کوین؛ پیش‌بینی قیمت Babydoge Coin تا سال 2050

صاحب‌خبر -

یکی از میم‌کوین‌های جذاب بازار، بیبی دوج کوین است که در ادامه چشم انداز بلندمدت آن را ترسیم خواهیم کرد. آیا Babydoge Coin رالی صعودی خود را آغاز می‌کند؟

بازار ارزهای دیجیتال در شرایط فعلی به سه گروه تقسیم می‌شود: بیت کوین، آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها. در حال حاضر وضعیت بیت کوین نوسانی دنبال می‌شود و هولدرهای آن همچنان امیدوارند که پادشاه ارزهای دیجیتال بتواند رالی صعودی خود برای رسیدن به سقف 100 هزار دلار را آغاز کند.

آلت‌کوین‌ها همواره از بیت کوین که پدرخوانده آن‌ها به حساب می‌آید، تبعیت کرده‌اند و نوبت به میم‌کوین‌ها می‌رسد. قیمت این دسته از رمزارزها با پشتوانه شخصیت‌های محبوب و تأثیرگذار در حوزه سیاست، اقتصاد و کریپتو بالا و پایین می‌شود و فلسفه شکل گیری آن‌ها بامزه بودنشان است.

چشم انداز بلندمدت بیبی دوج کوین

بیبی دوج کوین که در مارکت کریپتو با نماد BABYDOGE معامله می‌شود، از سال 2021 به بازار عرضه شد. می‌دانیم که این ارز دیجیتال، فرزندخوانده دوج کوین بزرگ است که خود یک میم کوین معروف به حساب می‌آید و معامله گران و سرمایه گذاران به جهت موفقیت پدر، از بیبی دوج استقبال خوبی کردند.

در این مطلب تصمیم گرفته‌ایم برای آن دسته از سرمایه گذارانی که قصد خرید این میم کوین جذاب را دارند، چشم انداز بلندمدت قیمت بیبی دوج را ترسیم کنیم. بیایید نگاهی به نظرات مهم ترین تحلیلگران بازار انداخته و با ارزش BABYDOGE بین سال‌های 2024 تا 2050 میلادی بیشتر آشنا شویم.

عملکرد بیبی دوج کوین در درازمدت

چشم انداز بلندمدت بیبی دوج کوین چشم انداز بلندمدت بیبی دوج کوین

تاریخ دقیقش را بخواهید، بیبی دوج در 11 خرداد ماه 1400 شمسی متولد شد و توانست در بدو ورود، توجه معامله گران دوج کوین را به خود جلب کند. از آنجایی که این دو میم کوین برتر بازار، پتانسیل خوبی برای رشد در آینده نزدیک دارند، تصمیم گرفته‌ایم نگاهی به وضعیت پیش‌بینی‌ها پیرامون BABYDOGE بیندازیم.

بهای هر واحد از ارز دیجیتال بیبی دوج کوین در شهریور ماه 1403، ۰/۰۸۱۰۲۳ دلار است. کل بازار این میم کوین نزدیک به 137 میلیون دلار ارزش دارد و معاملات روزانه آن به 2.1 میلیون دلار می‌رسد. در ادامه پیش‌بینی قیمت بیبی دوج را با توجه به نظرات وب سایت Changelly، مرور خواهیم کرد.

توجه: قیمت ارز دیجیتال بیبی دوج کوین بعد از اعشار، صفرهای زیادی دارد و به خاطر جلوگیری از اشتباه کاربران، تعداد آن‌ها را به صورت اعداد کوچک‌تر آورده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

معرفی ۵ ارز دیجیتال آماده صعود در شهریور ۱۴۰۳

هشدار سرمایه گذاری

توجه داشته باشید که تمامی پیش‌بینی‌های قیمت Babydoge Coin برای بازه 27 ساله، جنبه اطلاع رسانی دارد و نباید ملاک سرمایه گذاری قرار بگیرد. حتما پیش از این که راجع به خرید یا فروش این رمزارز تصمیم گیری کنید، تحقیقات شخصی خود را کامل کنید.

پیش بینی قیمت سایت Changelly

چشم انداز بلندمدت بیبی دوج کوین چشم انداز بلندمدت بیبی دوج کوین

در جدول زیر پیش‌بینی قیمت تحلیلگران وب سایت فوق را از قیمت دلاری بیبی دوج تا سال 2050 میلادی خواهید دید:

سال حداقل قیمت به دلار حد وسط قیمت به دلار حداکثر قیمت به دلار
2024 ۰/۰۸۱۰۲۳ ۰/۰۸۲۱۰ ۰/۰۸۳۳۶
2025 ۰/۰۱۰۶۹۶ ۰/۰۸۱۹۳ ۰/۰۸۳۰۸
2030 ۰/۰۷۱ ۰/۰۷۱ ۰/۰۷۱
2040 ۰/۰۶۵۹ ۰/۰۶۶۳ ۰/۰۶۷۲
2050 ۰/۰۶۸۰ ۰/۰۶۸۴ ۰/۰۶۹۲

به اعتقاد تحلیلگران وب سایت فوق، این میم کوین محبوب تا پایان امسال وارد کانال صعودی خواهد شد و می‌توان حداکثر قیمت ۰/۰۸۳۳۶ را برایش در نظر داشت. همچنین اگر شرایط بازار به هر دلیلی نزولی شود، بهای هر واحد از این ارز به سطح ۰/۰۸۱۰۲۳ می‌رسد و حالت بینابین هم قیمت ۰/۰۸۲۱۰ را نشان می‌دهد.

روند بیبی دوج کوین طی 5 سال آینده به احتمال زیاد نزولی است و بین حداقل قیمت ۰/۰۱۰۶۹۶ تا حداکثر ۰/۰۸۳۰۸ در نوسان خواهد بود. قیمت متوسط برای هر واحد می‌تواند ۰/۰۸۱۹۳ باشد. در نتیجه تا 5 سال آینده، وضعیت خوبی در انتظار این میم کوین نخواهد بود.

پیش‌بینی 10 ساله وب سایت Changelly نشان می‌دهد که تا سال 2030 باید منتظر بیبی دوج کوین ۰/۰۷۱ باشیم. متاسفانه حداقل و حداکثر قیمت یکسان بوده و به احتمال زیاد الگوریتم‌های این سایت با اختلال مواجه شده‌اند.

چشم انداز بلندمدت بیبی دوج کوین چشم انداز بلندمدت بیبی دوج کوین

به نظر می‌رسد روند قیمتی این ارز دیجیتال تا سال 2040 صعودی و مثبت خواهد بود. کف قیمتی که برای این بازه زمانی پیش‌بینی شده، ۰/۰۶۵۹ و سقف قیمتی ۰/۰۶۷۲ است. و در نهایت باید به 2050 میلادی سفر کنیم و شاهد انفعال این رمزارز در بلندمدت باشیم. به عقیده تحلیلگران این وب سایت، حداکثر قیمت Babydoge به سطح ۰/۰۶۹۲ می‌رسد که تغییرات آن چنان مهمی را نشان نمی‌دهد.

قیمت بیبی دوج کوین از روز اول تا امروز

سال 2021

داده‌های تاریخی وب سایت کوین گکو نشان می‌دهد که 9 روز پس از عرضه رسمی بیبی دوج کوین در صرافی‌ها، قیمت این رمزارز روی ۰/۰۱۰۹۴۷۷ دلار قرار داشته و در اواخر دی ماه همان سال به سطح ۰/۰۸۶۳۴۵ رسیده است.

قیمت این میم‌ کوین پس از این که به بازار آمد در کمال شگفتی بیش از هزار درصد رشد کرد تا بدین ترتیب به حداکثر قیمت ۰/۰۸۲۰۱۴ برسد. البته کمی بعد وارد فاز اصلاحی شد و مجددا به محدوده قیمت ۰/۰۹۹۴۶۱ رسید.

ایلان ماسک که به خاطر رشته توییت‌های معروفش در دنیای ارزهای دیجیتال شناخته شده، توییتی با مضمون آهنگ Baby Shark منتشر کرد و باعث شد طرفدارانش به سمت این میم کوین هجوم برده و در عرض چند ساعت، قیمت آن را دو برابر کنند. با اقدام جنجالی ماسک، بهای هر واحد از این رمزارز به ۰/۰۸۵۲۰۲ رسید. در نهایت بیبی دوج، 2021 را که سال پرفراز و نشیبی برایش بود، با قیمت ۰/۰۸۱۷۴۷ به پایان رساند.

بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی حرکت بزرگ بعدی بیت کوین؛ رالی صعودی یا بازار خرسی؟

سال 2022

با آغاز سال 2022، گروهی از تحلیلگران به این نتیجه رسیدند که روند صعودی بیبی دوج کوین به پایان رسیده و به زودی شاهد آغاز رالی نزولی خواهیم بود. 27 دی ماه 1400، اتفاقات خوب دیگری برای فرزندخوانده دوج کوین رقم خورد. یک روند صعودی دیگر شروع شد و قیمت این رمزارز را به سقف تاریخی ۰/۰۸۶۳۵۵ رساند.

چشم انداز بلندمدت بیبی دوج کوین چشم انداز بلندمدت بیبی دوج کوین

رمزارز Babydoge Coin در حالی سال 2022 را با روندهای صعودی شروع کرد که سایر میم‌کوین‌ها با تم سگ، دچار ریزش قیمت شدید شده بودند. گر چه این روند افزایشی دوام زیادی نداشت اما شگفتی‌ساز بود. به هر حال صعود اول سال بیبی دوج، یک اصلاح قیمتی دیگر به همراه داشت و قیمت این میم کوین را در اردیبهشت 1401 به سطح ۰/۰۸۱۰۶۱ رساند.

از مهم ترین دلایلی که باعث ریزش قیمت ارزهای دیجیتال در آغاز سال 1401 شده بودند، می‌توان به ورشکستگی چندین شرکت بزرگ دنیای کریپتو از جمله سلسیوس، ترا لونا و صرافی اف تی ایکس اشاره کرد. بسیاری از سرمایه گذاران و مخصوصا مالباختگان، با دنیای کریپتو خداحافظی کردند. با این اوصاف بیبی دوج کوین ادامه سال 2022 را بدون تغییر خاصی سپری کرد و در پایان آن به کف جدید ۰/۰۹۹۴۵ رسید.

سال 2023

احساس غالب مارکت کریپتوکارنسی در ابتدای سال 2023 مثبت بود و سرمایه‌گذاری‌ها خوشبینانه دنبال می‌شد. در این سال، بیت کوین به قله‌های جدیدی صعود کرد و پروتکل اوردینالنز به موفقیت رسید. به همین خاطر بازار حال و اوضاع خوبی داشت و میم کوین Babydoge صعودی دنبال شد. البته با نزدیک شدن به پایان سال 2023، روند این رمزارز نزولی شد و در نهایت با قیمت ۰/۰۸۱۴۰۵ دلار به سال جدید رفت.

سال 2024

میم‌کوین‌ها در بازار سال 2024، شرایط بهتری داشتند و حتی بعضی از این گروه، موفق شدند سه یا چهار برابر قیمتشان رشد کنند. اوایل اسفند 1402 بود که بیبی دوج کوین از ۰/۰۸۱۲۳۸ دلار به ۰/۰۸۳۳۸ دلار رسید و در کمتر از یک ماه، 207 درصد رشد کرد.

تحلیلگران دیگر درباره بیبی دوج کوین چه گفته‌اند؟

چشم انداز بلندمدت بیبی دوج کوین چشم انداز بلندمدت بیبی دوج کوین

الگوهای تاریخی قیمت بیبی دوج کوین نشان می‌دهد که از 2021 تا 2023، با رسیدن به پایان سال، بهای این میم کوین نزولی شده است. اگر مهر تأیید به این الگو بزنیم، باید منتظر نزولی شدن آن طی ماه‌های آینده باشیم. همچنین الگوهای تاریخی نشان می‌دهند که با آغاز سال میلادی جدید، قیمت Babydoge افزایش می‌یابد.

کوین کدکس – CoinCodex

وب سایت معروف کوین کدس، جزو بهترین سایت‌های تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال است که به کمک الگوریتم‌های پیشرفته‌ای که در اختیار دارد، آینده بیبی دوج کوین تا سال 2030 میلادی را پیش‌بینی کرده است.

سال حداقل قیمت حداکثر قیمت
۲۰۲۵ ۰/۰۹۹۹۰۸ دلار ۰/۰۸۴۶۶۶ دلار
۲۰۲۶ ۰/۰۹۸۲۷۲ دلار ۰/۰۸۲۶۲۳ دلار
۲۰۲۷ ۰/۰۹۹۰۶۴ دلار ۰/۰۸۱۸۵۲ دلار
۲۰۲۸ ۰/۰۸۱۳۳۶ دلار ۰/۰۸۳۱۴۷ دلار
۲۰۲۹ ۰/۰۸۲۵۱۳ دلار ۰/۰۸۶۲۵۷ دلار
۲۰۳۰ ۰/۰۸۲۴۸۱ دلار ۰/۰۸۴۰۲۲ دلار

دنیوز کریپتو – TheNewsCrypto

این وب سایت محبوب سعی کرده تا کمک الگوهای قیمتی بیبی دوج کوین و استفاده از اندیکاتورهای تکنیکال، تحلیل جامعی از این میم کوین تا سال 2030 میلادی داشته باشد.

سال حداقل قیمت حداکثر قیمت
۲۰۲۵ ۰/۰۹۹ دلار ۰/۰۷۱۶ دلار
۲۰۲۶ ۰/۰۸۱ دلار ۰/۰۷۲۵ دلار
۲۰۲۷ ۰/۰۸۱۳ دلار ۰/۰۷۲۸ دلار
۲۰۲۸ ۰/۰۸۱۸ دلار ۰/۰۷۳۵ دلار
۲۰۲۹ ۰/۰۸۲۶ دلار ۰/۰۷۴۲ دلار
۲۰۳۰ ۰/۰۸۲۸ دلار ۰/۰۷۵۳ دلار

فلیت پِی – FlitPay

وب سایت فلیت پی هم سعی کرده با در نظر گرفتن الگوریتم‌ها و چارت بیبی دوج کوین، پیش‌بینی دقیقی از این ارز دیجیتال تا سال 2040 ارائه دهد. در جدول زیر، حداقل و حداکثر قیمت احتمالی فلیت پی آمده است:

سال حداقل قیمت حد وسط قیمت حداکثر قیمت
۲۰۲۴ ۰/۰۸۱۱۷۵ دلار ۰/۰۸۴۵۶ دلار ۰/۰۸۶۲۷ دلار
۲۰۲۵ ۰/۰۸۵۵۷۲ دلار ۰/۰۸۷۶۷۷ دلار ۰/۰۸۹۷۸ دلار
۲۰۲۶ ۰/۰۸۳۵۴۶ دلار ۰/۰۸۶۴۹۰ دلار ۰/۰۸۸۸۹۵ دلار
۲۰۳۰ ۰/۰۷۵۵۹ دلار ۰/۰۷۶۵۱ دلار ۰/۰۷۷۵۶ دلار
۲۰۴۰ ۰/۰۵۶۴۴۹۷ دلار ۰/۰۵۷۰۸۴۲ دلار ۰/۰۵۷۹۳۰۸ دلار

گیت آی او – Gate.io

اگر با بازار ارزهای دیجیتال به خوبی آشنا باشید، صرافی گیت آی او را حتما می‌شناسید. این صرافی محبوب پیش‌بینی جالبی از آینده بیبی دوج ارائه کرده که با یکدیگر در جدول زیر می‌بینیم.

سال حداقل قیمت حد وسط قیمت حداکثر قیمت
۲۰۲۴ ۰/۰۹۹۲۱۷ دلار ۰/۰۸۱۰۲۴ دلار ۰/۰۸۱۲۰۸ دلار
۲۰۲۵ ۰/۰۸۱۰۷۱ دلار ۰/۰۸۱۱۱۶ دلار ۰/۰۸۱۵۲۹ دلار
۲۰۲۶ ۰/۰۸۱۱۷۷ دلار ۰/۰۸۱۳۲۲ دلار ۰/۰۸۱۶۱۳ دلار
۲۰۲۷ ۰/۰۹۷۹۲۹ دلار ۰/۰۸۱۴۶۸ دلار ۰/۰۸۲۱۸۷ دلار
۲۰۲۸ ۰/۰۸۱۰۰۵ دلار ۰/۰۸۱۸۲۸ دلار ۰/۰۸۲۷۰۵ دلار
۲۰۲۹ ۰/۰۸۲۱۳ دلار ۰/۰۸۲۲۶۶ دلار ۰/۰۸۳۱۰۵ دلار
۲۰۳۰ ۰/۰۸۱۷۱۹ دلار ۰/۰۸۲۶۸۶ دلار ۰/۰۸۳۰۸۹ دلار

بیشتر بخوانید:

دارایی های دیجیتالی تلگرام در بازار رمزارزها چقدر است؟

عوامل تأثیرگذار بر قیمت بیبی دوج

چشم انداز بلندمدت بیبی دوج کوین چشم انداز بلندمدت بیبی دوج کوین

بعضی از میم‌کوین‌ها ابتدا برای سرگرمی و شوخی ایجاد شدند، اما در ادامه تیم توسعه دهنده آن‌ها تلاش کردند، کاربردهای مختلفی برایشان در نظر بگیرند. برای مثال شیبا اینو برای ادامه مسیر خود، برنامه دارد و صرفا برای سرگرمی خلق نشده اما Babydoge برنامه خاصی برای ادامه مسیر ندارد.

1. حمایت ایلان ماسک

ایلان ماسک همواره به خاطر علاقه زیادی که به سگ‌ها دارد، توییت‌های جالب توجهی برای دوج کوین و شیبا اینو زده و باعث افزایش قیمت چنین میم‌کوین‌هایی شده است. سال 2021 نیز آقای ماسک با انتشار یک توییت راجع به بیبی دوج کوین، باعث افزایش قیمت این رمزارز در عرض چند ساعت شد.

2. تبعیت از بازار

می‌دانیم که در بازار کریپتو اگر بیت کوین صعودی باشد، آلت‌کوین‌ها و میم‌کوین‌ها به تبع آن صعودی می‌شوند و بالعکس. رمزارز دیگری که توانایی رهبری بازار را دارد، اتریوم است که خود تا حدی از BTC پیروی می‌کند. بارها اتفاق افتاده که به محض افزایش قیمت بیت کوین، بیبی دوج رالی صعودی خود را آغاز کرده است.

3. توکنومیک بیبی دوج

متاسفانه در شرایط فعلی، Babydoge Coin یک رمزارز برای جنبه‌های سرگرمی و شوخی بوده و نمی‌توان روی آن حساب ویژه باز کرد. معامله گران و سرمایه گذاران بازار، ترجیح می‌دهند که دارایی خود را روی ارز دیجیتالی سرمایه گذاری کنند که قابلیت‌ها و کاربردهای مهمی برای جامعه داشته باشد.

پیش‌بینی بیبی دوج کوین 1 دلاری

چشم انداز بلندمدت بیبی دوج کوین چشم انداز بلندمدت بیبی دوج کوین

تصور این که در بازه کوتاه مدت یا حتی میان مدت، بیبی دوج به سطح 1 دلار برسد، دور از ذهن است. نه تنها وب سایت‌های مهم بازار ارزهای دیجیتال تا سال 2050 چنین قیمتی را برای این میم کوین پیش‌بینی نمی‌کنند بلکه با حجم سرمایه فعلی و عرضه در گردش آن، می‌توان گفت چنین قیمتی محال است.

ارزش بازار و عرضه در گردش

در مقطع فعلی، حجم عرضه در گردش بیبی دوج کوین، 143.788 تریلیون واحد است که با قیمت کنونی می‌توان ارزش بازاری آن را 147 میلیون دلار برآورد کرد. برای این که این میم کوین بتواند به محدوده 1 دلار نزدیک شود، باید ارزش بازار آن به 143.788 تریلیون دلار برسد که یک رشد فوق العاده عظیم 5.699.126 درصدی را می‌طلبد.

با توجه به رقم هنگفت بالا، می‌توان گفت که هیچ گاه چنین سرمایه‌ای وارد بازار یک میم کوین نخواهد شد و به همین خاطر است که می‌گوییم بیبی دوج کوین 1 دلاری، تصوری دور از ذهن است.

ارزش کل بازار چقدر است؟

داده‌های کوین مارکت کپ نشان می‌دهد که ارزش کل بازار کریپتو در حال حاضر، 2.4 تریلیون دلار است و بیت کوین که رمزارز شماره یک بازار به حساب می‌آید، با قیمت 60 هزار دلاری، 1.2 تریلیون دلار ارزش بازار دارد.

با این اوصاف نباید انتظار داشت که 143 تریلیون دلار سرمایه وارد میم کوین بی‌برنامه‌ای نظیر بیبی دوج شود. برای این که چنین هدفی تحقق پیدا کند، باید عرضه در گردش از طریق توکن سوزی افزایش یابد.

در گجت نیوز بخوانید:
۳ ارز دیجیتال آینده‌دار که به زودی رشد خواهند کرد روزهای خوش تون کوین پس از آزادی پاول دورف؛ بیش از ۱.۱ میلیون کاربر فعال همکاری محسن یگانه با کلاهبردار تحت تعقیب اینترپل؛ پاسخ تیم خواننده مطرح کشور چیست؟ معرفی ۵ ارز دیجیتال آماده صعود در شهریور ۱۴۰۳

نظر شما