شناسهٔ خبر: 68477884 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

واژگونی تانکر سوخت در بزرگراه آزادگان/عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حادثه برای یک تانکر ۳۰ هزار لیتری مشتقات نفتی در بزرگراه آزادگان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران از واژگونی یک دستگاه تانکر حمل سوخت در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت: در این حادثه مصدوم و فوتی نداشتیم.

جلال ملکی گفت: ساعت یک و ۴۲ دقیقه بامداد امروز، یک مورد حادثه واژگونی یک دستگاه تانکر حمل سوخت در بزرگراه آزادگان به سازمان آتش نشانی اعلام شد و ۳ اییستگاه به همراه دو دستگاه خودرو فوماتیک (خودروی حامل کف شیمیایی) و گروه هزمت (گروه تخصصی مقابله با حوادث شیمیایی) و تانکر آب به محل اعزام شدند.

این مقام مسئول افزود: یک دستگاه تانکر حین حرکت در لاین کناری بزرگراه به علت نامشخصی در داخل جوی آب در آستانه واژگونی قرار گرفته بود.

واژگونی تانکر سوخت در بزرگراه آزادگان/عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: این تانکر با ظرفیت ۳۰ هزار لیتر مواد قابل اشتعال و انفجار از مشتقات بنزین حمل می‌کرد که پس از قرار گرفتن در حالت نیمه واژگونی در کنار بزرگراه، دچار نشتی شده بود.

ملکی افزود: آتش نشانان گروه هزمت ابتدا با مقداری آب و کف محل را ایمن سازی کردند و سپس با کمک ۳ دستگاه جرثقیل، تانکر را به حالت اول بازگرداندند.

وی با بیان اینکه عملیات پس از ۸ ساعت به پایان رسید، گفت: کشنده زیر تانکر که آسیب دیده بود با یک کشنده سالم جابجا شد و با تایید مسئولان مربوطه، این دستگاه تانکر به مسیر خود ادامه داد.

٤٧٢٣٦

واژگونی تانکر سوخت در بزرگراه آزادگان/عکس

نظر شما