شناسهٔ خبر: 68476970 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

واژگونی تانکر حامل سوخت در تهران+ فیلم واژگونی تانکر حامل سوخت در تهران+ فیلم

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه واژگونی تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر از مشتقات بنزین خبر داد.

صاحب‌خبر -

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: ساعت ۱:۴۲ بامداد امروز حادثه واژگونی تانکر حمل سوخت در مسیر شرق به غرب آزادگان بعد از بلوار خلیج فارس به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و آتش نشانان با جرثقیل و خودرو‌های تخصصی و تیم مبارزه با مواد شیمیایی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه یک دستگاه تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر نوعی مشتقات بنزین که قدرت آتش سوزی بیشتری نسبت به بنزین دارد در قسمت کندرو بزرگراه به حالت نیمه واژگون در کنار جوی آب قرار می‌گیرد.

ملکی با بیان اینکه بر اثر این حادثه شاهد نشت مشتقات بنزین بودیم، گفت: آتش نشانان با استفاده از سه دستگاه جرثقیل تاتکر را به حالت اولیه گذاشتند و همچنین نسبت به ایمن سازی محل اقدام شد و مانع آتش سوزی در محل شد.

وی ادامه داد: نسبت به تعویض کشنده تانکر که بر اثر این حادثه آسیب دیده بود، اقدام شد و پس از تست‌های لازم تانکر با کشنده جدید به مسیر ادامه داد و این عملیات در ساعت ۸:۲۶ به پایان رسید.

<div id="video-display-embed-code_19766952"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/8813292/19766952?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما