شناسهٔ خبر: 68476434 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

واژگونی وحشتناک تانکر بنزین در اتوبان آزادگان

واژگونی وحشتناک تانکر بنزین در اتوبان آزادگان

در حادثه‌ بامداد امروز در اتوبان آزادگان یک دستگاه تانکر حامل حدود ۳۰ هزارلیتر مواد نفتی و مشتقات بنزین واژگون شد.

صاحب‌خبر -

رکنا: در حادثه‌ بامداد امروز در اتوبان آزادگان یک دستگاه تانکر حامل حدود ۳۰ هزار لیتر مواد نفتی و مشتقات بنزین واژگون شد.

جلال ملکی سخنگوی سازما آتش نشانی تهران در خصوص حادثه رخ داده برای تانکر حامل مشتقات سوختی گفت: در حادثه‌ای که بامداد امروز دوازدهم شهریور ماه در اتوبان آزادگان رخ داد، یک دستگاه تانکر حامل حدود ۳۰ هزار لیتر مواد نفتی و مشتقات بنزین واژگون شد.

واژگونی وحشتناک تانکر بنزین در اتوبان آزادگان

ملکی گفت:این حادثه در مسیر شرق به غرب اتوبان آزادگان، قبل از خلیج فارس اتفاق افتاد، براساس گزارش‌ها، تانکر حامل سوخت به دلایل نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شده و چرخ‌های سمت کمک‌راننده آن در جوی آب کنار اتوبان گیر کرده است. این امر در نهایت منجر به واژگونی نیمی از تانکر در بزرگراه شد.

سخنگوی سازمان آتش نسانی افزود: با اعلام این حادثه، بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه دو ایستگاه فوماتیک و تانکر آب به محل اعزام شدند. آتش‌نشانان با استفاده از آب و کف، اقدامات اولیه برای ایمن‌سازی محل حادثه را انجام داده و سپس تیم تخصصی عملیات مواد شیمیایی به منظور پاکسازی دقیق‌تر به محل اعزام شد.

با تلاش‌های بی‌وقفه نیروهای آتش‌نشانی و استفاده از سه جرثقیل، تانکر واژگون شده در ساعت ۸:۲۶ صبح به حالت عادی برگردانده شد. پس از تعویض کشنده آسیب‌دیده با یک کشنده سالم، عملیات امداد و نجات به پایان رسید.

واژگونی وحشتناک تانکر بنزین در اتوبان آزادگان

پ

نظر شما