شناسهٔ خبر: 68461399 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دستگیری ۱۳ شکارچی‌ متخلف در نقاط مختلف مازندران

ساری- ایرنا- مدیرکل محیط زیست مازندران از دستگیری ۱۳ شکارچی غیر مجاز خبر داد که با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند. م

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی محیط زیست مازندران، عطاالله کاویان روز یکشنبه‌ اظهار داشت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان در هفته گذشته با گشت در شهرهای آمل، نوشهر، فریدونکنار، بابل، نکا، جویبار، ساری و گلوگاه توانستند شکارچیان غیرمجاز را دستگیر کنند.

وی درباره شمار شکارچیان تصریح کرد: ۱۳ شکارچی به همراه ۱۳ قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط شد و ماموران متخلفان را تحویل مراجع قضایی دادند.

مدیرکل محیط زیست مازندران با بیان اینکه در نوشهر ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان حین گشت و کنترل در مناطق حفاظت شده البرز مرکزی منطقه کجور توانستند یک شکارچی غیرمجاز به همراه یک قبضه سلاح شکاری قاچاق کشف و متخلف را دستگیر کنند بیان کرد: ماموران یگان حفاظت محیط زیست آمل هم در ۲ ماموریت حین گشت وکنترل منطقه دابودشت و منطقه کوهستانی خشواش توانستند دو شکارچی غیرمجاز را به همراه ۲ قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ دستگیر کنند.

دستگیری ۱۳ شکارچی‌ متخلف در نقاط مختلف مازندران

وی ادامه داد: ماموران یگان حفاظت شهرستان فریدونکنار شکارچی غیرمجاز را با یک قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند؛ ‌ در بابل هم ماموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل ۳ قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند و در جویبار در دو ماموریت حین گشت و کنترل در آببندان زرین کلا و کرد کلا دو شکارچی غیرمجاز با ۲ قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ دستگیر شدند.

مدیرکل محیط زیست مازندران اظهار داشت‌: ماموران اداره حفاظت محیط زیست در محیط بانی دودانگه محمدآباد حین گشت در حوزه استحفاظی روستای مسکوپا یک قبضه سلاح شکاری قاچاق با فشنگ کشف کردند و در نکا هم در منطقه هزار جریب یک قبضه سلاح شکاری ضبط شد.

کاویان به دستگیری متخلف در گلوگاه اشاره کرد و یادآور شد: ماموران یگان حفاظت شهرستان حین گشت و کنترل دو قبضه سلاح شکاری کشف کردند.

نظر شما