شناسهٔ خبر: 68462438 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

کشف و ضبط ۱۹ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز در ۵ شهر مازندران

مدیرکل حفاظت از محیط زیست مازندران از کشف و ضبط ۱۹ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و لاشه یک راس کل وحشی در پنج شهر این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، عطاالله کاویان صبح امروز_یکشنبه یازدهم شهریور_ در بازدید از کشفیات شکارچیان در ساری اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست حین گشت و کنترل در شهرهای چالوس، نور، آمل، بابل و کیاسر از شکارچیان غیرمجاز ۱۹ قبضه سلاح شکاری و لاشه یک رأس کل وحشی کشف و ضبط کردند.

وی افزود: در چالوس مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان حین گشت و کنترل در منطقه حفاظت شده چهارباغ (سیاه بیشه) از سه متخلف غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری و سایر ادوات شکار کشف و ضبط کردند.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست مازندران بیان کرد: همچنین مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نور (محیط بانی‌رزن) حین گشت وکنترل در منطقه نج بلده از شکارچیان غیرمجاز لاشه یک رأس کل شکار شده را کشف و ضبط کردند.

کاویان ادامه داد: در آمل مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با همکاری مأموران نیروی انتظامی حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از دو شکارچی غیرمجاز دو قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط کردند.

وی با بیان اینکه مأموران یگان حفاظت محیط زیست بابل حین گشت و کنترل در حوزه استحفاظی از شکارچیان غیرمجاز ۱۵ قبضه سلاح شکاری کشف و ضبط کردند، یادآور شد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست اداره پارک ملی کیاسر حین گشت و کنترل در منطقه آزاد از یک شکارچی غیرمجاز یک قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: متخلفان با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

نظر شما