شناسهٔ خبر: 68445382 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

هزینه کامپوزیت دندان در سال ۱۴۰۳

داشتن لبخندی زیبا یکی از عوامل مهم در زیبایی محسوب می‌شود و می‌تواند اعتماد به نفس افراد را تا حد زیادی بالا ببرد؛ به همین دلیل امروزه افراد زیادی از اقشار مختلف جامعه از کامپوزیت استفاده می‌کنند.

صاحب‌خبر -

لبخند زیبا، به سفیدی دندان‌ها و مرتب بودن آن‌ها بستگی دارد. عده ای از افراد به دلیل مشکلات بدرنگی دندان یا نامرتب بودن دندان‌ها لبخند زیبایی ندارند. به همین دلیل درمان هایی برای پوشاندن معایب دندان‌ها و ساختن لبخندی زیبا وجود دارد که یکی از آن‌ها کامپوزیت است. کامپوزیت همچنین برای بستن فواصل دندان‌ها، اصلاح شکل نامنظم دندان‌ها و ارائه یک لبخند زیبا و مرتب بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و یکی از اصلی‌ترین دلایل استفاده افراد از کامپوزیت، قیمت مقرون به صرفه و مناسب آن است.

و به دلیل اینکه نیازی به تراش دندان های اصلی ندارد طرفداران زیادی پیدا کرده‌ است. اما هزینه کامپوزیت دندان در سال 1403 چقدر است؟ در این مقاله جزئیات هزینه کامپوزیت دندان را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

کامپوزیت چیست؟

کامپوزیت‌ها به طور معمول از نوعی مواد رزینی ساخته می‌شوند. رزین یک ماده پلاستیکی است که از مقاومت بالایی برخوردار است. این نوع روکش‌ها با دست و مستقیماً روی دندان‌ها شکل می‌گیرند و وابسته به نوع کامپوزیت، بین دو تا پنج سال طول عمر دارند و در مقایسه با سایر مواد کم‌هزینه‌‌تر و مقرون به صرفه‌تر هستند. بسیاری از افراد برای تغییر شکل دندان‌ها، زیبایی لبخند، رفع ناهماهنگی و یا پوشاندن نواقص دندان‌های خود از کامپوزیت استفاده می‌کنند. کامپوزیت دندان روشی عالی برای اصلاح دندان‌های ترک‌خورده، شکسته و تغییر ‌رنگ آن‌ها به شمار می‌رود. در واقع شما می‌توانید با وجود این عمل زیبایی، چهره خود را جوان‌تر کنید و نمایی زیبا از رنگ و نظم دندان‌هایتان به نمایش بگذارید.

هزینه کامپوزیت دندان در سال 1403

هزینه کامپوزیت دندان در سال ۱۴۰۳ به طور میانگین بین ۱۵۰۰,۰۰۰ الی ۳۵۰۰,۰۰۰ تومان به ازای هر واحد، فک بالا تخمین زده می‌شود و این اختلاف قیمت به نوع، جنس و کیفیت کامپوزیت دندان بستگی دارد. و به طور میانگین هزینه کامپوزیت دندان‌ها برای هر فک بین ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ الی ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان هزینه دارد؛ و اگر تمایل به کامپوزیت کردن تمام دندان‌هایتان را داشته باشید به طور میانگین باید ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ الی ۴۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان هزینه کنید. البته هزینه کامپوزیت وابسته به برند، تعداد واحد‌های که کامپوزیت می‌شود و مهارت متخصصی که کامپوزیت را انجام می‌دهد متغیر خواهد بود.

هزینه کامپوزیت دندان در شهر های ایران

هزینه کامپوزیت دندان در سال ۱۴۰۳ در شهرهای ایران اختلاف چندانی ندارد اما در کلان شهرها هزینه کامپوزیت کمی بیش‌تر است. یکی از دلایل اصلی اختلاف قیمت کامپوزیت دندان در شهر‌های مختلف برند و نوع کامپوزیت است که معمولا در شهرهای بزرگ مانند تهران و دیگر کلان شهر‌ها از برند های معتبر‌تری استفاده می‌شود. از دیگر دلایل اختلاف قیمت در کامپوزیت دندان می‌توان به موقعیت کلینیک و پزشک متخصصی که کامپوزیت دندان را انجام می‌دهد اشاره نمود. طبیعتاً سطح مهارت و تخصص پزشک تاثیر بسیار زیادی در کیفیت کار و زیبایی کامپوزیت دارد؛ به همین دلیل این موضوع می‌تواند تاثیر زیادی در هزینه کامپوزیت داشته باشد. هم‌چنین معتبر بودن کلینیک و محلی که در آن کامپوزیت دندان انجام می‌دهید بسیار اهمیت دارد و سطح کیفی خدماتی که توسط کلینیک ارائه می‌شود نیز در شهرهای مختلف متفاوت خواهد بود و در هزینه کامپوزیت دندان تاثیر دارد.

تخفیف انواع خدمات کامپوزیت دندان در دکترتو کلینیک

بسیاری از افراد به دنبال زیبایی لبخند خود هستند و کامپوزیت دندان یکی از بهترین روش‌ها برای ایجاد لبخندی زیبا است؛ اما هزینه‌های کامپوزیت دندان باعث می‌شود تا افراد زیادی از تصمیم خود صرف نظر کنند. البته بسیاری از کلینیک‌ها و پزشکان متخصص در این زمینه با ارائه تخفیف‌های عالی و شرایط پرداخت مختلف و ایده آل، شرایط را برای متقاضیان کامپوزیت دندان آسان ساخته اند.

اگر قصد دارید دندان‌های خود را کامپوزیت کنید و صاحب لبخندی زیبا شوید و با اعتماد به نفس بالا در محافل مختلف حضور پیدا کنید، می‌توانید وارد سایت دکترتو کلینیک شوید و از تخفیف انواع خدمات کامپوزیت دندان در دکترتو کلینیک بهره مند شوید. با مراجعه به این وب سایت می‌توانید بهترین ارائه دهندگان خدمات کامپوزیت را مشاهده کنید و خدمات کامپوزیت دندان را با بهترین قیمت، به همراه تخفیف خریداری کنید. هم‌چنین می‌توانید در این سایت از هزینه کامپوزیت دندان در سال ۱۴۰۳ مطلع شوید و از نظرات و تجربیات دیگر کاربران استفاده کنید تا به‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

استفاده از بهترین برند و مارک کامپوزیت دندان در دکترتو کلینیک

بهترین برند و مارک کامپوزیت دندان، شامل فاکتورهایی است که آشنایی با آن‌ها قبل از انجام کامپوزیت در انتخاب نوع کامپوزیت، کیفیت نهایی و زیبایی دندان‌ها بسیار تاثیرگذار است. جنس کامپوزیت ها شامل ویژگی‌های منحصر به فردی هستند که بر حسب مقاومت، زیبایی، طول عمر، رنگ پذیری، مطابقت با سایر دندان‌ها، پولیش پذیری، شفافیت و درخشندگی به برند‌های مختلف تقسیم می‌‌شوند که کشور‌ها و شرکت‌های مختلف با توجه به اولویت‌شان در تولید، بر حسب هر کدام از ویژگی ‌های مذکور به چندین برند تقسیم می‌شوند.

یکی از مهم‌ترین عواملی که در هزینه کامپوزیت دندان در سال ۱۴۰۳ تاثیر مستقیم دارد استفاده از به‌ترین و معتبر‌ترین برند‌های کامپوزیت دندان است که با مراجعه به وب سایت دکترتو کلینیک می‌توانید به‌ترین برند و مارک کامپوزیت دندان را خریداری کنید و لبخندی زیبا را برای خود بسازید. در وب سایت دکترتو کلینیک می‌توانید انواع به‌ترین برندهای کامپوزیت دندان از قبیل توکویاما، سارمکو، کاریزما، آی پی اس، بیسکو، دی ام جی، col tene، kerr، ای دی ای، کازمودنت، زنیت، گرادیا، دنتکس، شوفو و بسیار برند های دیگر را که توسط پزشکان متخصص ارائه می‌شوند خریداری کنید و از زیبایی لبخند خود لذت ببرید.

معرفی انواع کامپوزیت دندان در دکترتو کلینیک

انواع کامپوزیت دندان، از نظر میزان استحکام و مقاومت، اندازه ذرات، مواد، مکان نصب، رنگ و بسیاری موارد دیگر تفاوت های اساسی با یک‌دیگر دارند که بر میزان طول عمر این روکش تاثیرگذار هستند؛ بنابراین اگر قصد دارید دندان‌های خود را کامپوزیت کنید، حتما باید پیش از اجرای این روش با انواع کامپوزیت‌ دندان آشنا شوید.

انواع کامپوزیت دندان از نظر اندازه ذرات، روش نصب، برند، نوع مواد، کاربرد، میزان استحکام، محل نصب و رنگ با یک‌دیگر متفاوت هستند و با مراجعه به وب سایت دکترتو کلینیک و دریافت مشاوره از به‌ترین متخصصین در این زمینه، می‌توانید کامپوزیت مناسب خود را می‌توانید خریداری کنید.

برچسب‌ها:

نظر شما