شناسهٔ خبر: 68422981 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه امام رضا: شاخص کارمند تراز انقلاب اسلامی، بسیج است

سرهنگ ابوطالب جوان جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع): ویژگی‌ها و شاخص‌های کارمند تراز انقلاب اسلامی جدا از شاخص‌های ویژه بسیج نیست، تلاش کنیم در این مقطع کنونی خودمان را به تراز نزدیک کنیم، تا ویژگی‌هایی که مقام معظم رهبری در وصف بسیج فرمودند، در شخصیت و مجموعه‌ای که در آن فعالیت می‌کنیم جلوه پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران، احمد زارعی رئیس بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی، امروز در همایش گرامیداشت هفته دولت در سالن همایش‌های دانشکده علوم پایه دانشگاه فردوسی، ضمن خیر مقدم به مدیران و مسئولان بسیج ادارات، اظهار داشت: تفکر بسیجی یک عنصر تقویت کننده در خدمت به مردم است.

وی با اشاره به اینکه مشهد مقدس در پایان ماه صفر میزبان زائران بسیاری است، خاطرنشان کرد: از میدان ۱۵ خرداد، ۲۳۰ موکب صلواتی از زائران حضرت رضا(ع) پذیرایی خواهند کرد، همچنین در خواست داریم برای پذیرایی بهتر به مهمانان حضرت رضا(ع) از همه ظرفیت‌های بسیج ادارات استفاده شود.

نقشه راه بسیج، گفتمان امامین انقلاب است

در ادامه سرهنگ ابوطالب جوان جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع)، به کارکردها و نقش بسیج در تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در جامعه اسلامی و دولت اسلامی اشاره کرد و گفت: نقشه راه ما در بسیج، گفتمان امامین انقلاب است.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در ویژگی‌ها و شاخص‌های بسیجی ملاحظات و ویژگی‌هایی را برمی‌شمارند که باید به‌عنوان شاخص و معیار کارمند تراز انقلاب اسلامی به آن توجه کرد.

وی با بیان اینکه ویژگی‌ها و شاخص‌های کارمند تراز انقلاب اسلامی جدا از شاخص‌های ویژه بسیج نیست، ابراز کرد: تلاش کنیم در این مقطع کنونی خودمان را به تراز نزدیک کنیم، تا ویژگی‌هایی که مقام معظم رهبری در وصف بسیج فرمودند، در شخصیت و مجموعه‌ای که در آن فعالیت می‌کنیم جلوه پیدا کند.

سرهنگ جوان با اشاره به اینکه در این مدت سند راهبردی ۱۰ ساله اعتلای بسیج توسط مسئول سازمان بسیج تهیه و به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی ارسال و مورد تایید و تأکید ایشان قرار گرفت، خاطرنشان کرد: این ماموریت یعنی رشد و اعتلای بسیج به ما ابلاغ شده تا در رشد و اعتلای بسیج تلاش کنیم و همچنین به تقویت فضایل اخلاقی بپردازیم.

وی با اشاره به اهمیت تقویت نیروی انسانی و تقویت شبکه مدیریتی، تصریح کرد: راه انتقال فرمایشات امام(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی در مسیر تحقق جامعه اسلامی و دولت اسلامی، به روز بودن و پویا بودن شبکه مدیریتی بسیج است.

وی اظهار کرد: همه باید تلاش کنیم مجموعه ما به روز باشد، در کنار این مولفه و شاخصه‌ها برای تحقق جامعه اسلامی و دولت اسلامی، یک کارمند نیروی تراز در انقلاب اسلامی باشیم.

وی تأکید کرد: مدیران در سطح تراز انقلاب اسلامی در اجرای ماموریت‌ها و برنامه‌های سازمان قرار گیرند که اگر این مهم محقق شود می‌توانیم ادعا کنیم در مسیر تحقق دولت و جامعه اسلامی در حرکت هستیم.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به اهمیت نهادینه کردن احکام اسلامی در سیستم تشکیلاتی، گفت: در ادارات مبنا براساس سیستم اداری، ابلاغ بخشنامه‌ها است لذا باید مسئول بسیج در هر مجموعه‌ای تلاش کند موضوعات فرهنگی، دینی و اخلاقی در مجموعه اداره و سازمان نهادینه شود.

وی با اشاره به اهمیت تربیت نیروهای انقلابی و ارزشی، ابراز کرد: دولت‌ها هر چند سال در حال تغییر و تحول هستند، برای انتصابات در سطوح مدیریتی ما به مدیران انقلابی و ارزشی نیاز داریم که این افراد باید در بستر فعالیت‌های فرهنگی، انقلابی دینی و مذهبی در سیستم اداره تربیت و پرورش پیدا کنند.

سرهنگ جوان به بخشی از وظایف بسیج که می‌تواند نقش محوری داشته باشد اشاره کرد و ادامه داد: ارائه طرح‌ها و الگوهای موفقیت آمیز در خدمت‌رسانی به مردم سبقه طولانی دارد، لذا الگو در سیستم اداری نهادینه می‌شود بنابراین همه تلاش‌ها و فعالیت‌های سیستم اداری باید در قالب کار جهادی و انقلابی عرضه کنیم.

وی اظهار کرد: گفتمان سازی امام خمینی(ره)، جهاد تبیین و تبیین گام دوم انقلاب اسلامی ایران خیلی اثرگذار است، لذا باید تلاش کنیم سیستم اداری پویا و با نشاط داشته باشم تا دچار روزمرگی نشویم، اگر بابصیرت عمل کنیم خیلی از مشکلات جامعه حل خواهد شد.

در ادامه این مراسم از خانواده‌های شهدای ادارات استان خراسان رضوی تقدیر شد.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما