شناسهٔ خبر: 68417739 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

با صدور پیامی؛

سردار کارگر انتصاب جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح را تبریک گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب امیر سرتیپ «محمدرضا قرایی آشتیانی» به‌عنوان جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی انتصاب امیر سرتیپ «محمدرضا قرایی آشتیانی» به عنوان جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

برادر ارجمند امیر سرتیپ محمدرضا قرایی آشتیانی

جانشین محترم رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدا سلام

با احترام انتصاب شایسته حضرتعالی از سوی فرمانده معظم کل قوا به سمت جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

یقیناً حسن اعتماد و اطمینان رهبر معظم انقلاب اسلامی در واگذاری این مسئولیت مهم و خطیر، بیانگر تعهد، دانش و تجارب ارزشمندتان در عرصه های مختلف نظامی و دفاعی کشور است.

امید است با اتکال به عنایات الهی و مبتنی بر تجربه ، درایت و سوابق شما برادر ولایی، صلابت و اقتدار بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های دفاعی کشور با تکمیل، ارتقاء و توسعه توانمندی و آمادگی‌های دفاعی امنیتی نیرو‌های مسلح همراه با مسئولان و زحمت‌کشان خدوم و مخلص در مجموعه نیرو‌های مسلح، را شاهد باشیم.

ان‌شاءالله این بنیاد با تمام توان در انجام ماموریت های محوله همراه و یاورتان خواهد بود. 

توفیق روز افزون جنابعالی را با استعانت از خداوند قادر و حکیم در تداوم راه شهیدان و ایثارگران دفاع‌ مقدس و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) در ظلّ توجهات حضرت ولی عصر(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) و پیروی از منویات فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) را مسالت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس

سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 241

نظر شما