شناسهٔ خبر: 68402885 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

سپاه انصارالحسین (ع) همراهی خوبی با دولت داشته است - اکونیوز

اقتصاد ایران: همدان_استاندار همدان گفت: برنامه‌های فرهنگی دومین کنگره ملی شهدای استان همدان که افتخاری بزرگ بود، با همراهی و تلاش فرماندهی و کارکنان سپاه انصارالحسین (علیه‌السلام) به نحو احسن برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد در دیدار با فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) ضمن گرامیداشت هفته دولت، اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی دومین کنگره ملی شهدای استان همدان که افتخاری بزرگ بود، با همراهی و تلاش فرماندهی و کارکنان سپاه انصارالحسین (علیه‌السلام) به نحو احسن برگزار شد.

وی ادامه داد: از آغاز دولت تلاش شد تا ریل‌گذاری‌ها در حوزه‌های مختلف انجام شود و با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به ویژه درباره تولید، اقدامات خوبی در حوزه‌های کشاورزی، صنعت، معدن و گردشگری، با جدیت دنبال شد و در حوزه کشاورزی، بهره‌وری و استفاده بهینه از منابع آب و خاک و ارتقای کیفیت و کمیت محصولات در دستور کار قرار گرفت.

استاندار همدان اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام استان در اولویت امور بود که بحمدالله با انسجام و هم‌افزایی در سطح استان بسیاری از این پروژه‌ها همچون؛ آبرسانی از سد تالوار به همدان بعد از ۱۷ سال و تکمیل بیمارستان فوق‌تخصصی کودکان اکباتان بعد از ۱۴ سال به نتیجه رسید.

وی اضافه کرد: جهاد آبرسانی به روستاهای استان با همکاری قرارگاه محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) با کمترین هزینه انجام شده است.

قاسمی فرزاد گفت: با لطف خداوند امسال بارش‌های خوبی داشتیم و بیش از ۷۰۰ هزار تُن گندم از مزارع استان برداشت شد.

برچسب‌ها:

نظر شما