شناسهٔ خبر: 68399894 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان عنوان کرد

بهره‌برداری از ۱۶۲ مدرسه در خوزستان تا مهرماه/ افتتاح ۴۸ مدرسه در هفته دولت

دلال آلبوشهبازی

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به بهره‌برداری از ۱۶۲ مدرسه تا مهرماه از افتتاح ۴۸ مدرسه از این تعداد در هفته دولت خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد سعیدی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده و بر اساس آخرین اقدامات، تا مهرماه امسال ۶۰۰ کلاس درس در قالب ۱۶۲ مدرسه در ۵۵ هزار مترمربع زیربنای آموزشی و با ۷۵۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسند و به آموزش و پرورش خوزستان تحویل داده می‌شوند.

وی افزود: از این تعداد، ۳۴۴ کلاس درس در قالب ۷۲ مدرسه و معادل ۵۷ درصد کل پروژه‌ها، کلاس‌های شهری و ۲۵۶ کلاس درس در قالب ۹۰ مدرسه و معادل ۴۳ درصد کل پروژه‌ها، کلاس‌های روستایی هستند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: در هفته دولت از این تعداد، ۱۲۸ کلاس درس در قالب ۴۸ مدرسه در ۸۰۰۰ مترمربع زیربنای آموزشی و با ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح می‌شوند. تاکنون تعدادی از این مدارس از جمله در امیدیه و رامشیر به بهره‌برداری رسیده‌اند.

وی بیان کرد: از ابتدای سال نیکوکاران عملا در حال کمک به اجرای پروژه‌ها هستند. امسال تعهد خیرین مدرسه‌ساز ۴۰۰ میلیارد تومان است که تاکنون حدود ۲۵ درصد این میزان محقق شده است و تا پایان سال قطعا تعهد و تحقق افزایش می‌یابد.

انتهای پیام

نظر شما