شناسهٔ خبر: 68402796 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

افتتاح و کلنگ‌زنی ۵۰ پروژه در گچساران همزمان با هفته دولت

معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح ۳۸ پروژه و کلنگ‌زنی ۱۲ پروژه در شهرستان گچساران همزمان با هفته دولت خبر داد.

صاحب‌خبر -

سید احسان عسکری، امروز_ چهارشنبه، هفتم شهریور_ در حاشیه آئین افتتاحیه طرح‌های عمرانی و اقتصادی در شهرستان گچساران، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: هم‌زمان با هفته دولت ۵۰ طرح عمرانی با اعتباری بیش از سه‌هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی شد.

وی افزود: این طرح‌ها در زمینه زیرساخت روستایی، عمرانی شهری، مسکن، آبرسانی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۸ طرح با اعتبار دو هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال تکمیل و آماده بهره‌برداری خواهند بود و همچنین عملیات اجرایی ۱۲ طرح دیگر نیز با اعتبار ۶۹۰ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: از طرح‌های عمرانی روستایی این شهرستان می‌توان به بهسازی و آسفالت برخی روستاهای شهرستان از جمله روستای «ناصرآباد» اشاره کرد که این طرح‌ها با اعتباری بیش از ۷۳ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

عسکری خاطرنشان کرد: کلنگ. زنی احداث شبکه برق ایستگاه پمپاژ «باباکلان» با اعتبار ۲۴۰ میلیارد ریال و تکمیل و بهره‌برداری از چند بلوار در گچساران با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال نیز از دیگر برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان بود.

وی افتتاح و بهره‌برداری از پروژه حذف نقطه حادثه خیز تقاطع «ماهور» باشت، کلنگ‌زنی پروژه بهسازی و آسفالت راه روستایی «گلستان»، افتتاح و بهره‌برداری از طرح تکمیلی بلوار «الوا» و مسکن مهر، افتتاح و بهره‌برداری از طرح تکمیلی بلوار گلزار شهدا، کلنگ‌زنی طرح تکمیل و توسعه بلوار شهید پناهپوری و کلنگ‌زنی پروژه احداث شبکه برق ایستگاه پمپاژ «باباکلان» از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی و اقتصادی گچساران در هفته دولت است.

نظر شما