شناسهٔ خبر: 68355831 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

بازدید رئیس بنیاد شهید از آسایشگاه جانبازان - اکونیوز

اقتصاد ایران: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در بیمارستان تخصصی صدر و آسایشگاه توانبخشی جانبازان امام خمینی (ره) با جانبازان معزز بستری در این بیمارستان و آسایشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور در بیمارستان تخصصی صدر و آسایشگاه توانبخشی جانبازان امام خمینی (ره) با جانبازان معزز بستری در این بیمارستان و آسایشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این بازدید ضمن دیدار و گفت‌وگو با جانبازان معزز بستری در این بیمارستان، در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بر رسیدگی به مسائل درمانی جانبازان و رفع مشکلات دارویی، درمان، مسکن، معیشت و اشتغال فرزندان آنها تاکید کرد و خواستار رسیدگی به آن شد.

معاون رئیس جمهور گفت: سال گذشته توفیق داشتیم در مراسم اربعین عشاق حضرت سیدالشهدا (ع) حضور داشته باشیم اما امروز این توفیق را داریم که در بین عزیزان جانبازی باشیم که مسیر زائران اربعین را باز کردند.

اوحدی اظهار داشت: امروز خدمت جانبازان عزیز بودیم که دو خواسته اصلی داشتند، اول اشتغال فرزندان عزیزشان، تقاضا دارم با توجه به تاکید رئیس جمهور محترم، همه دستگاه‌ها کمک کنند موضوع اشتغال فرزندان این عزیزان که همه داشته‌های خود را در طبق اخلاص برای آسایش مردم گذاشتند، به صورت جدی پیگیری شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به خواسته دیگر جانبازان، عنوان کرد: در مورد تعیین درصد جانبازی و کمیسیون پزشکی، امروز بیش از ۶۰ هزار عزیز جانباز ما متقاضی کمیسیون پزشکی هستند و قول دادیم که کمیسیون پزشکی به صورت مستمر برگزار شود تا این عدد به صورت جدی کاهش پیدا کند. کمیسیون پزشکی در استان‌ها تشکیل خواهد شد و در بیمارستان‌های تخصصی صدر و نیایش تعیین درصد کمیسیون پزشکی برگزار و مشخص شود.

حجت ناصری مشاور و دستیار امور ویژه ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران، عبدالرضا عباسپور، سرپرست معاونت بهداشت و درمان، رحمت‌الله حافظی، مدیر عامل سازمان سلامت کوثر و مهدی محمدی، مشاور و سرپرست اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل، غلامرضا جوکار قمی، سرپرست اداره کل حوزه ریاست و اصحاب کریمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز در این بازدیدها حضور داشتند.

برچسب‌ها:

نظر شما