شناسهٔ خبر: 68287712 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

بازی Goat Simulator Remastered معرفی شد

اشکان دولتی

صاحب‌خبر -

خیلی از شماها با بازی شبیه ساز بز آشنا هستید و اکنون در رویداد گیمزکام ۲۰۲۴ از نسخه ریمستر شده آن با نام Goat Simulator Remastered رونمایی شد.

Goat Simulator Remastered به مناسبت سالگرد ده سالگی این سری معرفی شده و یکی از بهترین تریلرهای نمایش داده شد در گیمزکام ۲۰۲۴ را داشت. این بازی در سال جاری برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود.

این نسخه بازسازی شده از بازی کلاسیک Goat Simulator دارای گرافیک و نورپردازی به روز شده است که به همه چیز رنگ و بوی جدیدی می دهد. Mutator نیز اصلاح شده‌ و از طریق منو در هنگام بازی قابل دسترسی هستند، نه اینکه مجبور باشید برای تغییر بز خود از صحنه خارج شوید.

تماشای تریلر منتشر شده

شاتل موبایل برای اولین بار در ایران، سیم کارت هوشمند با قابلیت اتصال به سه اپراتور ایرانسل، همراه اول و رایتل را در بازار عرضه کرده است. این سیم کارت به کمک فناوری هوشمندی، به طور مداوم شبکه و آنتن موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک را تحلیل و به صورت خودکار با کیفیت‌ترین پوشش شبکه را در هر منطقه از کشور انتخاب می‌کند. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی درباره چگونگی دریافت این سیم کارت هستید، حتما به سایت شاتل موبایل سر بزنید.

برچسب‌ها:

نظر شما