شناسهٔ خبر: 68287714 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ویجیاتو | لینک خبر

تریلر جدیدی از کمپین بازی Call of Duty: Black Ops 6 به نمایش در آمد

خشایار امامی فرد

صاحب‌خبر -

در ابتدای مراسم افتتاحیه گیمزکام، تریلر جدیدی از بازی Call of Duty: Black Ops 6 به نمایش در آمد که بخش کمپین داستانی آن را روایت می‌کرد.

این کمپین در اوایل دهه ۱۹۹۰ می‌گذرد و عواقب داستان Black Ops: Cold War را دنبال می‌کند و بازیکنان با نیروی مرموزی روبرو می‌شوند که به دولت ایالات متحده نفوذ کرده است. شخصیت‌های آشنا عبارتند از فرانک وودز که اکنون نقشی جدید دارد و راسل آدلر، یک مامور سابق سیا که مظنون به خبرچینی است.

تریلر به نمایش در آمده در گیمزکام با تمرکز بر یک ماموریت مخفی در واشینگتن، نشان داد که یک تیم سرکش یک سناتور را در یک همایش جمع آوری کمک‌های مالی هدف قرار داده است.

Call of Duty: Black Ops 6 ادامه سری قدیمی و بسیار محبوب بلک آپس است که به خاطر کمپین‌های تک‌نفره مهیج، حالت‌های چندنفره و بخش زامبی‌ها شهرت دارد.

تماشای تریلر از یوتیوب

این مجموعه برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ با بازی Call of Duty: Black Ops که در دوران جنگ سرد می‌گذشت، عرضه شد که به سرعت به عنوانی محبوب بین طرفداران تبدیل شد. طی سال‌ها، Treyarch با کمپین‌های مبتنی بر روایت و گنجاندن شخصیت‌های نمادینی مانند الکس میسون و فرانک وودز، طرفداران اختصاصی ایجاد کرده است.

آخرین قسمت، Black Ops 6، نوید ادامه این میراث را می‌دهد، با داستان جدیدی که به ژئوپلیتیک پس از جنگ سرد می‌پردازد،. بازیکنان ترکیبی از عملیات‌های مخفی و اقدامات با هیجان بالا را در مکان‌های مختلف جهانی تجربه خواهند کرد.

Call of Duty: Black Ops 6 در تاریخ ۴ آبان برای پی‌سی، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود.

شاتل موبایل برای اولین بار در ایران، سیم کارت هوشمند با قابلیت اتصال به سه اپراتور ایرانسل، همراه اول و رایتل را در بازار عرضه کرده است. این سیم کارت به کمک فناوری هوشمندی، به طور مداوم شبکه و آنتن موجود در موقعیت جغرافیایی مشترک را تحلیل و به صورت خودکار با کیفیت‌ترین پوشش شبکه را در هر منطقه از کشور انتخاب می‌کند. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی درباره چگونگی دریافت این سیم کارت هستید، حتما به سایت شاتل موبایل سر بزنید.

نظر شما