شناسهٔ خبر: 68258074 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رییس پلیس تهران بزرگ خبر داد:

دستگیری باند مسلح سرقت‌های سریالی/ هیچ تبعه خارجی عضو باند نبوده است

رییس پلیس تهران بزرگ خبر داد: سردار عباسعلی محمدیان از دستگیری سارقان مسلح منازل غرب تهران خبر داد و گفت: اعضای این باند در سه استان مرتکب جرم شده بودند که پس از شناسایی سارقان، آنها در ۴ استان شناسایی و دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان در نشست خبری صبح امروز (2 شنبه 29 مرداد) پیرامون نحوه شناسایی و دستگیری سارقان مسلح منازل غرب تهران گفت: مجرمان یا کسانی که در معرض ارتکاب جرم هستند بدانند اگر جرمی واقع شود پلیس قادر به کشف آن است و مردم بدانند که پلیس به جرایمی که اتفاق می‌افتد، بی‌تفاوت نیست و مردم به توصیه‌ها نیز توجه داشته باشند.

رییس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: سارقان مسلح دستگیر شده در محدوده غرب تهران و در دو مورد در شرق تهران فعالیت می‌کردند.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد: این گروه سارق مسلح بود که با باز کردن درب منازل یا به صورت عنف وارد منازل شده و اقدام به سرقت می‌کردند. پلیس از اولین وقوع، اقدامات خود را تشدید کرد و جستجوهای خود را آغاز کرد اما به واسطه پیچیدگی این باند، شناسایی آن مدتی طول کشید و از این بابت از مردم عذرخواهی می‌کنیم.

به گفته رییس پلیس تهران بزرگ؛ اعضای این باند در سه استان مرتکب جرم شده بودند که پس از شناسایی سارقان، آنها در ۴ استان شناسایی و دستگیر شدند.

سردار محمدیان افزود: همچنین افرادی که پلاک خودرو را جعل کرده به همراه کسانی که محل سرقت را شناسایی می‌کردند و با سارقان همکاری داشتند، همگی شناسایی شده‌اند. اگرچه این باند ۵ نفره اقدام به سرقت می‌کرد اما به صورت چرخشی دو نفر دیگر نیز با آن‌ها همکاری می‌کردند.

وی ادامه داد: باتوجه به آلامی که برای مردم ایجاد شد امیدواریم مجازات سنگین برای آن‌ها در نظر گرفته شود. این افراد علاوه بر سرقت، مرتکب جرایمی از جمله تهدید و ارعاب و … کرده بودند.

وی ادامه داد: در این گروه، اتباع غیر ایرانی نبوده است. بخشی از اموال پیدا شده و مالخران هم مشخص شده است. این باند در سه استان؛ بیش از ۱۰ فقره سرقت مرتکب شده‌اند. گرچه در این سرقت‌ها کسی مجروح نشده اما مالباختگان مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند.

دستگیری باند مسلح سرقت‌های سریالی/ هیچ تبعه خارجی عضو باند نبوده است

دستگیری باند مسلح سرقت‌های سریالی/ هیچ تبعه خارجی عضو باند نبوده است

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

نظر شما