شناسهٔ خبر: 68230914 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نمایش و نقد «نامه‌های کوچک شرورانه» در فرهنگسرای ارسباران

فیلم سینمایی «نامه‌های کوچک شرورانه» به کارگردانی تیا شروک یکشنبه ۲۸ مرداد ماه ۱۴۰۳ در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از مدیریت روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «نامه‌های کوچک شرورانه» ساخته‌ی تیا شروک محصول ۲۰۲۳ انگلستان و فرانسه، در ژانر معمایی، کمدی سیاه، درام، هیجان انگیز، جنایی و تاریخی، یکشنبه ۲۸ مرداد ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور کورش جاهد کارشناس سینما نقد و بررسی می‌شود.

بازیگرانی چون الیویا کلمن، جسی باکلی، تیموتی اسپال و غیره در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان این فیلم که براساس یک اتفاق واقعیست در مورد ساکنان یک شهر ساحلی در دهه ۱۹۲۰ میلادی است که شروع به دریافت نامه‌هایی مملو از الفاظ زشت و خنده‌دار می‌کنند. در این میان یک مهاجر ایرلندی به نام رز به این کار متهم می‌شود و…

علاقمندان برای حضور در ششصد و بیست و چهارمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۲۰.۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند. همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به بخش فیلم خارجی در سایت سینماتیکت مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما