شناسهٔ خبر: 67541178 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نمایش و نقد «نیمه ماه مارس» در فرهنگسرای ارسباران

فیلم سینمایی «نیمه ماه مارس» به کارگردانی جرج کلونی یکشنبه ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۳ در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از مدیریت روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «نیمه ماه مارس» ساخته‌ی جرج کلونی محصول ۲۰۱۱ آمریکا، در ژانر درام و هیجان انگیز، یکشنبه ۱۷ تیر ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور کورش جاهد کارشناس سینما نقد و بررسی می‌شود.

بازیگرانی چون رایان گاسلینگ، جرج کلونی، فیلیپ سیمور هافمن، پل جیاماتی، ایوان ریچل وود، مریسا تومی و غیره دراین فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. .

داستان فیلم نیمه ماه مارس درباره بلندپروازی، دوستی، روابط حرفه‌ای و فساد سیستمی، ساختار قدرت و نقش رسانه‌ها در پنهان‌سازی یا آشکارسازی حقایق در آمریکا است.

علاقمندان برای حضور در ششصد و بیستمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۲۰.۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند. همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به بخش فیلم خارجی در سایت سینماتیکت مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما