شناسهٔ خبر: 68126820 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

نمایش و نقد «خودِ زندگی» در فرهنگسرای ارسباران

فیلم سینمایی «خودِ زندگی» به کارگردانی دن فوگلمن یکشنبه ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۳ در فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا به نقل از مدیریت روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، فیلم سینمایی «خودِ زندگی» ساخته‌ی دن فوگلمن محصول ۲۰۱۸ آمریکا و اسپانیا، در ژانر درام و عاشقانه، یکشنبه ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۸ در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای ارسباران اکران و پس از آن با حضور کورش جاهد کارشناس سینما نقد و بررسی می‌شود.

بازیگرانی چون آنتونیو باندراس، اسکار آیزاک، اولیویا وایلد، آنت بنینگ، مندی پتینکین، اولیویا کوکو و غیره در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: یک زوج نیویورکی که از دوران دانشگاه تاکنون همراه یکدیگر بوده‎اند، اکنون در انتظار تولد اولین فرزندشان هستند. اما در این بین با اتفاقاتی مواجه می‎شوند که مسیر زندگی‎شان را تغییر می‎دهد و…

علاقمندان برای حضور در ششصد و بیست و سومین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و یا با شماره‌های ۲۰.۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند. همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به بخش فیلم خارجی در سایت سینماتیکت مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما