شناسهٔ خبر: 68229879 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

قیمت و نحوه خرید عسل ارگانیک و طبیعی

عسل دکتر بیز به عنوان یکی از طبیعی ترین، بهترین و استانداردترین محصولات موجود در بازار شناخته می شود و دارای خواص فراوانی است که در اینجا به شرح آنها می پردازیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، عسل ارگانیک عسلی است که توسط زنبور عسل در محیطی عاری از آفت کش‌ها و مواد شیمیایی رشد می‌کند. این نوع عسل به دلیل عدم وجود مواد شیمیایی در فرآیند تولید، فواید سلامت بیشتری نسبت به عسل معمولی دارد.

عسل ارگانیک و طبیعی علاوه بر ارزش غذایی بالا، در سایر زمینه‌ها به ویژه در لوازم آرایشی و بهداشتی کاربردهای زیادی دارد. عسل دکتر بیز به عنوان یکی از طبیعی‌ترین، بهترین و استانداردترین محصولات موجود در بازار شناخته می‌شود و دارای خواص فراوانی است که در اینجا به شرح آنها می‌پردازیم.

قیمت عسل ارگانیک بسته به نوع گل، منطقه تولید، برند و روش فروش (بطری، فله) می‌تواند متفاوت باشد.

خرید عسل ارگانیک

در دنیایی که تعداد زنبورهای عسل روز به روز در حال کاهش است، به دلیل افزایش تقاضا برای فروش عسل ارگانیک، نگرانی‌ها در مورد عرضه آن روز به روز بیشتر می‌شود. خرید عسل وحشی و عسل ارگانیک در فروشگاه مواد غذایی کمی دشوار است. خبر خوب این است که با مراجعه به سایت دیجی نفیس می‌توانید این محصول فوق العاده و همچنین سایر محصولات ارگانیک را به راحتی خریداری کنید.

چرا خرید عسل (ارگانیک | طبیعی | دیابیتی و....) از دیجی نفیس توصیه ماست؟

دلایل زیادی وجود دارد که باعث شده پیشنهاد ویژه ما برای شما خرید عسل از فرو شگاه دیجی نفیس باشه که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

شما برای خرید این محصول فوق العاده نیاز نیست وقت خود را طلف نمائید در ترافیک و گرما، آلودگی هوا و… با این همه مشغله کاری به فروشگاه بروید و خرید عسل خود را انجام دهید، به راحتی در منزل محل کار و... فقط کافی است با گوشی خود وارد وب سایت دیجی نفیس شده واز دسته بندی عسل را انتخاب کنید تبریک شما در اولین فرصت عسل خود را دریافت خواهید کرد.

پشتیبانی ۲۴ ساعته سایت دیجی نفیس: کارشناسان و همکاران ما در هر زمان از شبانه روز آماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستند چنانچه در مراحل خرید به مشکلی برخورد نمودید و یا در زمینه خرید محصولات نیاز به مشاوره تخصصی داشتید کارشناسان ما شما را راهنمایی خواهند کرد.

با رونق گرفتن فروشگاه‌های اینترنیتی متأسفانه افراد سود جو دست به کار شده اند و با ارائه محصولات بی کیفیت با مبالغ بالا و… دست به کلاهبرداری می‌زنند سایت دیجی نفیس مدت هاست که در خدمت شما عزیزان برای ارائه محصولات با کیفیت با قیمتی مناسب است و داشتن اینماد برای سایت نیز خیال خریداران را آسوده کرده است.

محولات سایت ما داری اصالت کالا می‌باشد و از نظر کیفیت می‌توانید مطمئن باشید و با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

و در آخر باید بگوئیم که در زمینه عسل بسیار محصولات فوق العاده و تخصصی را مانند عسل دیابتی‌ها و … ارائه می نمائیم که تضمین سلامتی شما عزیزان است.

اگر در زمینه خرید عسل و یا دیگر محصولات این سایت سوالی دارید با شماره ۰۹۱۱۲۱۹۵۹۷۹ با کارشناسان ما در تماس باشید و به خاطر داشته باشید که بزرگترین سرمایه ما اعتماد شما عزیزان است و قدردان شما هستیم.

فواید عسل ارگانیک:

عسل ارگانیک سرشار از ویتامین‌هایی مانند ویتامین C، B۶ و تیامین و مواد معدنی مانند کلسیم، آهن و مس است. عسل خام و ارگانیک سرشار از آنتی اکسیدان است و خواص ضد باکتریایی دارد. علاوه بر این، عسل دارای خواص قلیایی است، از سو هاضمه جلوگیری می‌کند و مشکلات افزایش اسید معده را حل می‌کند.

عاری از سموم و مواد شیمیایی: از آنجایی که در تولید عسل ارگانیک از مواد شیمیایی یا سمی استفاده نمی‌شود، این عسل عاری از هرگونه ماده مضر بوده و برای سلامتی انسان بی خطر است.

محتوای آنتی اکسیدانی بالا: عسل ارگانیک با محتوای آنتی اکسیدانی بالایی که دارد به تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از بیماری‌ها کمک می‌کند.

خواص ضد التهابی: عسل ارگانیک دارای خواص ضد التهابی است و به بهبود زخم‌ها و کاهش التهاب در بدن کمک می‌کند.

تقویت حافظه: عسل ارگانیک به دلیل داشتن آنتی اکسیدان‌ها به تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز کمک می‌کند.

منبع انرژی: عسل ارگانیک منبع طبیعی انرژی است و به رفع خستگی و افزایش قدرت بدن کمک می‌کند.

درمان سرفه و سرماخوردگی: عسل ارگانیک دارای خواص ضد میکروبی است و به درمان سرفه و سرماخوردگی کمک می‌کند.

بهبود کیفیت خواب: عسل ارگانیک به آرامش اعصاب و بهبود کیفیت خواب کمک می‌کند.

تقویت دستگاه گوارش: عسل ارگانیک به هضم غذا و تقویت دستگاه گوارش کمک می‌کند.

عسل برای پوست مفید است: عسل ارگانیک دارای خواص مرطوب کنندگی است و به جوانسازی پوست کمک می‌کند.

تفاوت عسل طبیعی با عسل ارگانیک چیست؟

عسل ارگانیک در مقایسه با عسل طبیعی زرد و شفاف است. معمولاً رنگ آن غلیظ و مات است و به اندازه عسل معمولی حرارت داده نمی‌شود. این عسل چند ویژگی اساسی دارد.

اهمیت استفاده از عسل طبیعی و با کیفیت

کیفیت غذایی که مصرف می‌کنیم بسیار مهم است زیرا تأثیر مستقیمی بر سلامت ما دارد. محصولات غذایی تقلبی باعث ایجاد عوارض جانبی کوتاه مدت و بلند مدت می‌شود.

منبعی از مواد مغذی ضروری برای ارتقای سلامت

چگونه عسل طبیعی را بشناسیم؟

قیمت و نحوه خرید عسل ارگانیک و طبیعی

روش‌های پرورش: (خرید عسل طبیعی)

بررسی حباب: عسل طبیعی به دلیل غلظت زیاد به کندی حباب می‌زند و حباب‌های آن کوچک و زودگذر است. در حالی که عسل تقلبی به دلیل وجود آب بیشتر حباب‌های بزرگ و ماندگاری دارد.

کنترل ویسکوزیته: عسل طبیعی به آرامی از قاشق جاری می‌شود و به جای ریختن، مکیده می‌شود. در حالی که عسل تقلبی کوچک‌تر است و به سرعت از قاشق جاری می‌شود.

قند را بررسی کنید: عسل طبیعی به مرور زمان شیرین‌تر می‌شود، به خصوص در هوای خنک. این نشان دهنده کیفیت بالای آن است. اما یک غذای شیرین سریع می‌تواند نشانه‌ای از عسل فاسد باشد. عسل تقلبی بعداً به دلیل وجود شربت ذرت یا شکر تبدیل به شکر می‌شود.

کنترل رنگ: عسل طبیعی رنگی شفاف و یکنواخت دارد و می‌تواند سایه‌های مختلفی از کهربایی تا قهوه‌ای تیره داشته باشد. این رنگ بستگی به نوع گلی دارد که زنبورها از آن شهد جمع آوری کرده اند. عسل تقلبی ممکن است رنگ کدر و ناخالصی داشته باشد.

روش‌های آزمایشگاهی:

تست آب: یک قاشق چایخوری عسل را در یک لیوان آب سرد قرار دهید. عسل طبیعی در ته لیوان قرار می‌گیرد. در حالی که عسل تقلبی به تدریج در آب حل می‌شود و رگه‌هایی در آب ایجاد می‌کند.

تست شعله: در انتهای قاشق کمی عسل بریزید و روی آتش بگذارید. عسل طبیعی به آرامی می سوزد و دود کمی تولید می‌کند. در حالی که عسل تقلبی به سرعت می سوزد و دود زیادی تولید می‌کند.

آزمایش ید: یک قطره ید به عسل اضافه کنید. عسل طبیعی قهوه‌ای می‌شود. در حالی که عسل تقلبی آبی می‌شود.

به یاد داشته باشید که هیچ راه مطمئنی برای شناسایی عسل ۱۰۰% طبیعی وجود ندارد و بهترین راه برای اطمینان از کیفیت آن، خرید آن از منابع معتبر است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

نظر شما