شناسهٔ خبر: 68228045 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی بایستی متناسب با نیاز استان ها ارائه شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امسال واحد‌های دانشگاه آزاد موظف شدند تا رشته‌های مورد پذیرش همراه با نیاز استان ها باشد. معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امسال واحد‌های دانشگاه آزاد موظف شدند تا رشته‌های مورد پذیرش همراه با نیاز استان ها باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فرزاد جهان بین در جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: باید به سمت کاربردی شدن رشته ها گام برداریم و در استانها رشته های ارائه شده از سوی دانشگاه بر اساس نیاز دانشجویان باشد.

وی افزود: واحد‌هایی که این موضوع را رعایت نکنند از تحصیل افراد در دانشگاه جلوگیری خواهد شد.

جهان بین تصریح کرد: در دانشگاه موضوع کیفیت تحصیل بسیار اهمیت دارد زیرا دانشگاه یک بنگاه علمی است و باید دانشجویانی تربیت شوند که در کنار علم و دانش از مهارت نیز برخوردار شوند و بتوانند پس از تحصیل به استان و کشور خود خدمت کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه برای تامین هزینه‌ها به خود اتکا می کند و عمده هزینه‌های آن برای پرداخت حقوق و دستمزد هزینه می شود.

وی یادآورشد: در حال حاضر ۷۰ درصد درآمد دانشگاه از یک رشته تحصیلی است و این روند باید اصلاح شود.

در ادامه آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: اهتمام دانشگاه آزاد به شعائر دینی و مذهبی مشهود است.

وی افزود: رویکرد مدیران دانشگاه به حضور شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی اقدام مثبت و ‌پسندیده‌ای است که موجب ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت می شود.

امام جمعه قزوین از همراهی مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در اجرای برنامه هایی در ترویج فرهنگ مقاومت و حمایت از مردم غزه تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

نظر شما