شناسهٔ خبر: 68176766 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

قیمت پروفیل علویجه در آهن آلات آهنیست

صاحب‌خبر -
تولیدات این کارخانه در ضخامت‌‌های گوناگون 2 الی 6 میلی‌متری و بر اساس جدیدترین استانداردهای روز دنیا ساخته می‌شوند. برای استعلام قیمت پروفیل علویجه کافی است که روزانه به وب‌سایت آهن آلات آهنیست مراجعه کنید. کارشناسان آهنیست اطلاعات لازم درباره نحوه خرید این مقاطع فولادی را در اختیار شما قرار خواهند داد.

محصولات پروفیل علویجه
کارخانه تعاونی فولاد علویجه فعالیت خود را در سال 1374 و با هدف تامین لوله و مقاطع فولادی کشور آغاز کرد. کارخانه و دفتر فروش این شرکت در شهرک صنعتی علویجه اصفهان قرار دارند و دفتر مرکزی این مجتمع تولیدی، در تهران، خیابان سهروردی واقع است.
این مجموعه 40 نوع محصول مختلف اعم از انواع پروفیل درب و پنجره، زهوار و انواع قوطی مربع (20*20 تا 90*90) را تولید و به بازار عرضه می‌کند. قوطی‌های مستطیل (10*20 تا 100*40) با ضخامت‌های زیر یک میلیمتر تا چهار میلیمتر نیز از دیگر محصولات این شرکت هستند. در ادامه به برخی دیگر از تولیدات مجتمع تولیدی علویجه، اشاره می‌کنیم:

   سه نوع چهارچوب فلزی 1-86 فرانسوی و طرح مکزیکی از ضخامت 1.5 الی 2.5 میلی‌متر
    انواع z از سایز 160 تا 180 میلیمتر در ضخامت 2.5 الی 4 میلیمتر
    لوله صنعتی و داربستی از سایز 20 الی 114 میلیمتر با ضخامت‌های بین 1.5 الی 4 میلیمتر
    قوطی شش ضلعی با محیط 20*20
    انواع ورق سخت در ضخامت و ابعاد مورد نیاز مشتری
طول این محصولات فولادی ذکر شده، به سفارش مشتری از 3 تا 9 متر قابل تولید هستند.
 


بهترین قیمت پروفیل علویجه در آهن آلات آهنیست
تعاونی پروفیل علویجه با ارائه محصولات متنوع در ابعاد و ضخامت‌های گوناگون، توانسته به خوبی نیازهای بازار را برطرف سازد. برای خرید و آگاهی از قیمت پروفیل کارخانجات مختلف می‌توانید به وب‌سایت آهن آلات آهنیست مراجعه کنید. مجموعه آهنیست به پشتوانه سال‌ها تجربه و کسب رضایت مشتریان توانسته به یکی از اصلی‌ترین تامین‌کنندگان پروفیل علویجه در بازار آهن ایران تبدیل شود.
قیمت روز محصولات فولادی شرکت‌های مختلف در چند سال اخیر، تحت تاثیر نوسانات بالای نرخ ارز قرار گرفته است. مقاطع فولادی علویجه نیز از این نوسانات بی‌بهره نیستند و قیمت خرید آن‌ها دائما در حال تغییر است. فعالیت‌های اقتصادی بین‌المللی و نرخ نوسانات ارز به ویژه دلار، از جمله مهمترین عوامل تاثیرگذار در قیمت‌گذاری این محصولات هستند.
با وجود اینکه نرخ واحد پروفیل سبک نسبت به نوع سنگین بیشتر است؛ اما بسیاری از خریداران تمایل به خرید نوع سبک دارند. زیرا مقاطع فولادی سنگین، وزن بیشتری داشته و هزینه حمل‌ونقلشان نیز بالاتر است. نرخ جهانی فولاد، تورم، هزینه‌های حمل‌ونقل و میزان عرضه و تقاضا در بازار نیز بر تعیین نرخ روز مقاطع تولیدی این شرکت تاثیر می‌گذارند، البته شرایط صنایع مصرف‌کننده، محدودیت‌های موجود در خط تولید و شرایط بین‌المللی نیز در این زمینه بی‌تاثیر نیستند. در ادامه به بررسی بیشتر برخی از این عوامل موثر بر قیمت پروفیل علویجه می‌پردازیم:

    قیمت مواد اولیه:
فولاد یکی از مهمترین مواد اولیه مورد استفاده در ساخت پروفیل است. بنابراین کاهش یا افزایش نرخ فولاد و سایر مواد اولیه، می‌تواند قیمت نهایی این محصول را تعیین کند. این موضوع اهمیت نوسانات نرخ مواد اولیه در صنایع مختلف را نشان می‌دهد.



    میزان عرضه و تقاضا در بازار:
میزان عرضه و تقاضا به عنوان مهمترین عامل برای تعیین قیمت مقاطع فولادی مختلف شناخته می‌شود. با افزایش تقاضا و کاهش عرضه، بهای خرید این مقاطع افزایش پیدا می‌کند. در مقابل، هر چقدر عرضه بیشتر و تقاضا کمتر شود، قیمت محصولات فولادی نیز بیشتر خواهد شد. این وضعیت، قیمت‌گذاری در بازار را تنظیم کرده و بر تصمیمات خریداران و فروشندگان تاثیر مستقیم می‌گذارد.

    نوسانات قیمت دلار:
نوسانات قیمت ارز یکی دیگر از عوامل موثر بر افزایش یا کاهش قیمت پروفیل علویجه و سایر کارخانه‌ها است. زیرا برخی از مواد اولیه مورد استفاده در ساخت مقاطع فولادی تنها از طریق واردات در دسترس هستند و نوسانات نرخ ارز به ویژه دلار بر قیمت این مواد تاثیر زیادی دارد.

    هزینه حمل و نقل
هزینه حمل‌ونقل نیز بر قیمت تمام شده پروفیل علویجه تاثیر می‌گذارد. هزینه باربری مقاطع فولادی با استعلام از طریق شرکت‌های باربری محاسبه شده و به مشتریان اعلام می‌شود. در صورت تایید قیمت محصول و هزینه حمل‌ونقل توسط مشتری، محموله آماده بارگیری و ارسال خواهد شد.
شما عزیزان می‌توانید برای خرید محصولات پروفیل علویجه با بهترین قیمت، به وب سایت آهنیست مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را خریداری کنید. در صورت وجود هرگونه ابهام یا سوال نیز می‌توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

 

نظر شما