شناسهٔ خبر: 68179892 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شانا | لینک خبر

وزیر پیشنهادی نفت:

همکارانم کارکنان و کارشناسان برجسته وزارت نفت خواهند بود/ برای رفع چالش‌های صنعت نفت تلاش می‌کنم+فیلم

وزیر پیشنهادی نفت دولت چهاردهم با تأکید بر اینکه همکارانم کارکنان و کارشناسان برجسته وزارت نفت خواهند بود، گفت: برای رفع چالش‌های صنعت نفت تلاش می‌کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش شانا، محسن پاک‌نژاد در گفت‌وگویی تصویری با خبرگزاری خانه ملت، درباره اولویت‌های خود برای سکانداری وزارت نفت دولت چهاردهم، بیان کرد: پیگیری بحث ناترازی حامل‌های انرژی یکی از اولویت‌های مدنظر است و برنامه‌هایی نیز برای آن تهیه کردیم که در فرصت مناسب عملیات‌های اجرایی آنها آغاز می‌شود تا دغدغه مردم در این حوزه رفع شود.

وی افزود: افزایش ظرفیت تولید نفت خام به‌عنوان برنامه دیگر در نظر است که کار را در این زمینه هم دنبال خواهیم کرد.

وزیر پیشنهادی نفت دولت چهاردهم ادامه داد: من در حدود ۲۸ سال فعالیت در صنعت نفت، فردی کاری بودم و در همه فرایندهای برنامه‌ریزی، توسعه، تولید و تجارت نفت فعالیت کردم.

پاک‌نژاد تصریح کرد: همکاران من هم بی‌شک کارکنان و کارشناسان برجسته و صاحب تجربه وزارت نفت خواهند بود.

وی با اشاره به دو روز حضور در نشست‌های کمیسیون‌های تخصصی مجلس، تأکید کرد: فضای مجلس بسیار مطلوب است و بحث‌های خوب، کارشناسی و مبتنی بر دغدغه‌های مردم مطرح شد و تعامل نمایندگان مجلس نیز بسیار خوب است.

وزیر پیشنهادی نفت دولت چهاردهم در پاسخ به این پرسش که توصیه شما به نمایندگان چیست، گفت: برنامه‌ها باید مبنا قرار بگیرد به‌نحوی که وزیر پیشنهادی در آینده در مقابل آنچه ارائه کرده است، پاسخگو باشد پس برنامه‌ها را بررسی و براساس آن، اعتماد کنند.

پاک‌نژاد اعلام کرد: برای رفع چالش‌های صنعت نفت تلاش می‌کنم.

نظر شما