شناسهٔ خبر: 68169313 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

با اجرای دو طرح جدید صورت می‌گیرد

بهره‌مندی ۳۰ هزار نفر از خدمات جمع‌آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب در زنجان

مدیرعامل آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با اجرای دو طرح آب‌رسانی در حوزه فاضلاب؛ جمعیتی افزون بر ۳۰ هزار نفر از خدمات جمع‌آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب برخوردار می‌شوند.

صاحب‌خبر -

علی محمد نادرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: هم‌زمان با ایام هفته دولت ۱۰۸ طرح آب‌رسانی روستایی و شهری در استان زنجان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: در زنجان این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال از محل منابع مختلف ملی و استانی اجرا شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه از این تعداد طرح آب‌رسانی، ۱۰۱ مورد آبرسانی روستایی و هشت طرح نیز در حوزه شهری اجرا شد، افزود: بهره‌برداری از دو طرح در حوزه فاضلاب نیز از دیگر برنامه‌های شرکت آب و فاضلاب برای هفته دولت سال‌جاری است.

نادرخانی گفت: بهره‌برداری از طرح لوله‌گذاری فاضلاب در قسمت مرکزی شهر زنجان به طول ۱۰ کیلومتر با ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار یکی دیگر از این طرح‌هاست.

وی طرح احداث ۱۷.۵ کیلومتر شبکه اصلی و فرعی جمع‌آوری فاضلاب در ابهر را با اعتبار ۷۹۹ میلیارد ریال از جمله طرح‌های قابل بهره‌برداری شرکت آبفای استان زنجان در هفته دولت سال‌جاری عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با اجرای این دو طرح در حوزه فاضلاب جمعیتی افزون بر ۳۰ هزار نفر از خدمات جمع‌آوری و تصفیه بهداشتی فاضلاب برخوردار می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه آب و فاضلاب و فعالیت‌های عمرانی تلاش‌ها بیشتر و شبانه‌روزی شود، افزود: روستاییان به ویژه در مناطق محروم باید با سرعت بیشتری از خدمات دولت سیزدهم به نحو بهینه بهره‌مند شوند.

نادرخانی همچنین با اشاره به حمایت دولت از اقدامات صورت گرفته در حوزه محرومیت‌زدایی، تصریح کرد: هر سدی در مسیر اجرای طرح‌های آب‌رسانی وجود دارد، مانع‌زدایی شده و پیگیری مستمر نهادهای مسئول در این راستا ضروری است.

نظر شما