شناسهٔ خبر: 67226881 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

مانور مولدهای برق اضطراری در تأسیسات آب و فاضلاب آغاز شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: مانور مولدهای برق اضطراری در تأسیسات آب و فاضلاب با فرمان معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و با رمز شهیدان خدمت آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

علی محمد نادرخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان، اظهار کرد: این مانور با هدف تعمیر و بازسازی دیزل ژنراتورهای برق جهت فعالیت تأسیسات و جلوگیری از اخلال در ارائه خدمات به مشترکین آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه تجهیزات تأمین برق اضطراری در تأسیسات آب و فاضلاب استان به ارزش بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری بوده و در هر زمان می‌تواند وارد مدار شود، اضافه کرد: در حال حاضر توان تأمین برق اضطراری در تأسیسات آب و فاضلاب استان زنجان ۵ هزار و ۴۰۰ کیلو وات است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: تأسیسات مهم آبرسانی این استان مجهز به تجهیزات تأمین برق اضطراری هستند و در گذر از تابستان امسال دغدغه‌ای نداریم.

نادرخانی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه حل مشکل کم آبی شهرستان خدابنده افزود: مشکل کم‌آبی ۸ روستای مجتمع آبرسانی زرند در بخش سجاسرود از توابع شهرستان خدابنده رفع می‌شود.

وی تصریح کرد: با اجرای این طرح جمعیتی افزون بر ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار می‌شوند.

وی افزود: در این طرح حفر و تجهیز یک حلقه چاه به عمق ۱۴۰ متر در دستور کار قرار دارد که با بهره‌برداری از آن تعداد چاه‌های تأمین آب مجتمع زرند به سه حلقه افزایش پیدا می‌کند.

نادرخانی بیان کرد: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و از محل منابع اجرای طرح‌های جهاد آبرسانی تأمین می‌شود.

نظر شما