شناسهٔ خبر: 68145419 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

بررسی سوابق وزرای پیشنهادی کابینه در کمیسیون امنیت ملی مجلس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سوابق گزینه‌های تصدی وزارتخانه‌ها به‌ویژه امور خارجه، اطلاعات، کشور و دفاع مورد بررسی و مشورت اعضای کمیسیون قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه امروز این کمیسیون گفت: در ابتدای جلسه خانم فلاحی رئیس کمیته حقوق بشر گزارشی از سفر اخیرشان به ژنو در مورد جلسه کمیته ناظر بر محو اشکال تبعیض نژادی ذیل کنوانسیون محو اشکال تبعیض نژادی است ارائه دادند.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: ایران از سال ۱۹۶۷ به این کنوانسیون پیوسته است. این جلسات در روز هفدهم و هجدهم مرداد در ژنو برگزار شده است.

رضایی بیان کرد: در ادامه جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی موادی از آیین‌نامه داخلی کمیسیون امنیت ملی مجلس موردبحث و بررسی و در نهایت مورد تصویب قرار گرفت.

رضایی گفت: در بخش پایانی هم سوابق گزینه‌های تصدی وزارتخانه‌ها به‌ویژه امور خارجه، اطلاعات، کشور و دفاع مورد بررسی و مشورت اعضای کمیسیون قرار گرفت.

رضایی اظهار کرد: برنامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در کمیسیون امنیت ملی مشخص شده است همه وزرا در کمیسیون امنیت ملی حضور پیدا خواهند کرد صلاحیت و برنامه‌هایشان بررسی خواهد شد وزرای تخصصی هر کدام سه ساعت و سایر وزرا یک و نیم ساعت در کمیسیون حضور خواهند داشت.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: فردا وزرای امور خارجه، دادگستری، دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، نیرو، راه و شهرسازی، آموزش‌وپرورش، اطلاعات و ارتباطات در کمیسیون حضور خواهند داشت.

برچسب‌ها:

نظر شما