شناسهٔ خبر: 68131084 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

همراه با المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛

برنامه کاروان ایران در روز پایانی المپیک؛ یورش عموزاد به طلا در روز تلاش آذرپیرا برای برنز

تهران- ایرنا- فردا در شانزدهمین و آخرین روز المپیک پاریس، دو نماینده کشتی آزاد کشورمان برای کسب مدال طلا و برنز روی تشک می‎‌روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، فردا و در آخرین روز بازی‌های المپیک ۲۰۲۴، دو نماینده کشورمان در رشته کشتی آزاد روی تشک می‌روند تا پرونده کاروان ایران در پاریس بسته شود.

در مسابقات فردا و از ساعت ۱۳:۵۰، رحمان عموزاد، کشتی‌گیر وزن ۶۵ کیلوگرم کشورمان در فینال المپیک به مصاف کوتارو کیوکا از ژاپن می‌رود.

در رقابت‌های امروز کشتی آزاد، عموزاد، توانست راهی فینال شود. عموزاد در دور نخست با نتیجه ۸ بر صفر زین رترفورد قهرمان جهان از آمریکا را از پیش رو برداشت. وی در دور دوم و در مرحله یک چهارم‌نهایی با نتیجه ۱۱ بر صفر اسلام دودایف قهرمان روسی الاصل اروپا از آلبانی را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. عموزاد در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر اسماعیل موسکائف قهرمان جهان از مجارستان را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت تا فردا برای کسب مدال طلا با نماینده ژاپن سرشاخ شود.

در دیگر رقابت نمایندگان کشورمان در روز پایانی، امیرعلی آذرپیرا، از ظهر فردا در رقابت‌های شانس مجدد وزن ۹۷ کیلوگرم روی تشک می‌رود تا شانسش را برای کسب مدال برنز امتحان کند. آذرپیرا امروز در شروع کارش در المپیک،در دور اول با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب احمد تاج الدینوف قهرمان جهان از بحرین شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت و ادامه رقابت‌هایش را برای کسب مدال برنز فردا برگزار می‌کند.

نظر شما