شناسهٔ خبر: 68130249 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

حمله حمله حمله ای عموزاد کوبنده

بی‌رحمانه‌ترین نسخه تاریخ رحمان!

رحمان عموزاد در دو دقیقه حریف نامدار خود را ضربه کرد و به فینال المپیک رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رحمان عموزاد کشتی‌گیر جوان مازندرانی که در فرمی استثنایی در المپیک حاضر است، با حملات پیاپی حریف مجار را مغلوب کرد و به فینال رسید.

ویدئو: 349649

کشتی رحمان و موسوکایف، قهرمان دو دوره مسابقات جهانی تنها دو دقیقه طول کشید و او با حملاتی برق‌آسا و بی‌توقف توانست ۱۱ امتیاز از این کشتی گیر نامدار روسی‌الاصل مجار بگیرد و برای مسابقه فینال که فردا برگزار خواهد شد، مقابل کشتی‌گیر ژاپنی بایستد.

رحمان عموزاد در این تورنمنت طوری کشتی گرفته که می‌شود او را ستاره این دوره از مسابقات نام گذاشت. البته به شرطی که فردا هم بتواند با تکرار این نمایش بهترین نتیجه ممکن (قهرمانی المپیک) را برای خود رقم بزند.

2066296 موساکایف که از نامداران 65 کیلو محسوب می‌شود هرگز نتوانست مقابل زیرهای بسیار سریع رحمان مقاومت کند و شش بار در گوشه و کنار تشک سرنگون شد.

با صعود رحمان به فینال، تیم کشتی آزاد هم در این دوره از رقابت‌ها سه فینالیست داشت نه موفقیتی قابل‌توجه برای کاروان کشتی ایران محسوب می‌شود که در رشته فرنگی دو طلا و یک نقره به دست آورد.

با حضور رحمان عموزاد و همچنین آرین سلیمی در فینال، کاروان ایران شانس دو مدال طلای دیگر را دارد تا کار خود را در المپیک با چهار طلا به پایان برساند.

2066308 عموزاد طوری در این رقابت‌ها کشتی گرفته که سخت است چیزی جز مدال طلا را برای او در نظر داشت اگرچه حریف فینال ژاپنی و سختکوش است.

عموزاد ظهر فردا یکشنبه حدود ساعت ۱۳:۵۰ دقیقه برای کسب مدال طلای المپیک به روی تشک خواهد رفت. عموزاد در سه کشتی خود ۲۹ امتیاز گرفت و حتی یک امتیاز هم از دست نداد.

عموزاد  که سخت‌ترین قرعه را داشت پیش از این در دور نخست برابر زین ردرفورد دارنده مدال‌های طلا و نقره جهان از آمریکا به روی تشک رفته و در پایان با نمایشی خوب با نتیجه قاطع ۸ بر صفر  به برتری رسیده و راهی یک چهارم نهایی شده بود. وی ساعتی پیش هم برابر اسلام دودایف از آلبانی با نمایشی بی‌نظیر در مدت زمان ۳ دقیقه ۴۰ ثانیه با امتیاز عالی ۱۱ بر صفر به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد و در این مرحله هم کار موسی‌کایف را یکسره کرد.

حریف رحمان، کاتورو کیوکا از ژاپن در سه کشتی خود مقابل کشتی گیران مغول، مولداوی و کوبا به برتری دست یافته و به نسبت سه حریف امروز رقیب قدری محسوب نمی‌شود اما ژاپنی‌ها پرتلاش و اصطلاحا سخت ببازند.

2066328 رحمان عموزاد در فینال مقابل این کشتی‌گیر ژاپنی قرار خواهد گرفت: کاتورو کیوکا که امروز کارش مقابل حریف کوبایی گره خورده بود.

نظر شما