شناسهٔ خبر: 68111195 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: بهار | لینک خبر

فراخوان سامسونگ برای بیش از یک میلیون اجاق برقی

صاحب‌خبر -
گروه اقتصادی: سامسونگ در پی دریافت گزارشهایی از ۲۵۰ مورد آتش سوزی، برای بیش از ۱.۱ میلیون اجاق برقی که از سال ۲۰۱۳، در آمریکا فروخته شده است، فراخوان داد.به گزارش ایسنا، بر اساس اطلاعیه‌ای که در وب سایت کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی آمریکا منتشر شده است، شرکت سامسونگ کره جنوبی، قفلها و پوششهای رایگان را به خریداران بیش از ۱۲ مدل اجاق گاز ارائه می دهد تا اطمینان حاصل کند که دستگیره های نصب شده در جلو آنها، در وضعیت خاموش باقی می مانند. در این اطلاعیه آمده است: سامسونگ این اجاقها را از طریق خرده فروشان در سراسر آمریکا، به قیمت بین ۱۲۵۰ تا ۳۰۵۰ دلار فروخته است.
 
سامسونگ در بیانیه‌ای که هیچ اشاره‌ای به آتش‌سوزی یا جراحت نکرده، اقدامات جبرانی و جزئیات فروش را تائید کرده است. گفته می شود در جریان آتش گرفتن اجاقهای برقی معیوب سامسونگ، حدود ۴۰ نفر مجروح شده اند، حیوانات خانگی کشته شده اند و صدماتی به خانه ها وارد شده است.

 سخنگوی سامسونگ گفت: مسئله دستگیره‌های جلویی، یک مشکل در کل صنعت است و سامسونگ در حال همکاری با کمیسیون و سایر برندهای بزرگ برای رسیدگی به استانداردهای ایمنی است. این شرکت کره ای قصد دارد فقط اصلاحات پیچ و مهره را ارائه دهد، نه بازپرداخت یا تعویض.بر اساس گزارش بلومبرگ، برندهای مصرف کننده در سراسر جهان، با فراخوان محصولات آشنا هستند. سامسونگ در سال ۲۰۱۶ که  گوشی‌های گلکسی نوت، به دلیل باتری معیوب، خطر آتش گرفتن داشتند، یکی از بزرگ‌ترین فراخوان‌ها را در صنعت فناوری انجام داد.

برچسب‌ها:

نظر شما