شناسهٔ خبر: 68112855 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیر سایت پتروشیمی دهلران: مدیر سایت پتروشیمی دهلران:

تکمیل پتروشیمی دهلران نیازمند ۳۵ همت اعتبار است تکمیل پتروشیمی دهلران نیازمند ۳۵ همت اعتبار است

مدیر سایت پتروشیمی دهلران با اشاره به اینکه در صورت تامین اعتبار مورد نیاز این پروژه برای ۲ سال آینده تکمیل و به بهره برداری می‌رسد، گفت: برای تکمیل و راه اندازی این پروژه ۳۵ همت اعتبار نیاز است.

صاحب‌خبر -

مهران سلطانی در نشست بررسی مشکلات پتروشیمی دهلران با حضور معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور، اظهار کرد: در بسیاری از بخش‌های این پروژه با تلاش همه کارکنان مجموعه، پیشرفت‌های خوبی انجام شده است.

وی با بیان اینکه پتروشیمی دهلران در حال حاضر از پیشرفت ۵۰ درصدی برخوردار است، افزود: بیش از ۴۰ درصد پیشرفت این پروژه مهم که نقشی اساسی در رونق اقتصادی و اشتغال دهلران دارد، در دولت سیزدهم انجام شده است.

مدیر سایت پتروشیمی دهلران با اشاره به اینکه تا کنون ۳۵۰ میلیون یورو در این مجموعه هزینه شده است، گفت: وزارت نفت حدود ۷۰۰ میلیون یورو در این پروژه برای تکمیل و بهره برداری بدهکار است که اگر این طلب پرداخت شود نقش موثری در پیشرفت آن خواهد داشت.

سلطانی با تاکید بر افزایش سقف تسهیلات اعطایی به این مجموعه، ابراز کرد: هلدینگ خلیج فارس نیز لازم است در خصوص تاخیر در سر رسید تسهیلات اعطایی همکاری لازم را با این مجموعه داشته باشد.

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران نیز ، گفت: پتروشیمی در مقطعی چشم امید مردم دهلران بود و امروز متاسفانه تعطیل شده و موجب بیکاری خیلی از جوانان منطقه شده است.

نعمت الله حاتمی افزود: با توجه به همه تلاش‌ها و سرمایه گذاری‌ها در این پروژه، تعطیلی آن برای مردم و مسئولان قابل پذیرش نیست و تلاش مسئولان بر تسریع در عملیات اجرایی آن است.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود با پیگیری معاون وزیر نفت و نماینده مجلس، شاهد گشایش در مشکلات پتروشیمی دهلران بوده و روند عملیات اجرایی آن رونق گرفته و شاهد ایجاد اشتغال برای مردم منطقه باشیم.

نظر شما