شناسهٔ خبر: 68112877 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور: معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور:

تکمیل پروژه‌های نفت، گاز و پتروشیمی دهلران نیازمند اقدام‌های زنجیره‌ای است تکمیل پروژه‌های نفت، گاز و پتروشیمی دهلران نیازمند اقدام‌های زنجیره‌ای است

معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی کشور گفت: ۱۰۰ میلیون یورو از محل صندوق توسعه ملی برای تکمیل پتروشیمی دهلران تامین شده است.

صاحب‌خبر -

مرتضی شاه میرزایی در نشست بررسی مشکلات پتروشیمی دهلران اظهار کرد: مردم سرمایه اصلی نظام و دولت هستند و به طور قطع تلاش مسئولان خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان است.

وی به ضرورت اجرای زنجیره‌ای از اقدامات برای راه اندازی پتروشیمی اشاره کرد و افزود: باید توجه داشت بخشی از این زنجیره مربوط به شرکت ملی نفت است، تامین خوراک نیز به توسعه میادین نفتی منطقه هم مربوط می‌شود و باید تلاش شود خوراک مجموعه پتروشیمی را هم تامین کرد.

معاون وزیر نفت بر ضرورت تکمیل خوراک ان. جی. ال ۳۱۰۰ دهلران هم تاکید کرد و گفت: مجموعه‌ای از اقدامات برای رسیدن به اهداف مد نظر نیاز است که فعلا در بخش‌هایی از این زنجیره مشکلاتی وجود دارد.

شاه میرزایی بر ضرورت پیگیری طرح‌های بالادستی پتروشیمی تاکید کرد و افزود: میادین مشترک نفتی و گازی از دیگر دغدغه‌های ماست که باید توسعه یابند و بایستی مجموعه ان. جی. ال ۳۱۰۰ دهلران به توسعه نسبی در تولید خوراک پتروشیمی دهلران برسد.

وی با تاکید بر تلاش برای تولید نفت و گاز در میادین مشترک تاکید کرد و گفت: با این کار گاز‌های همراه جمع آوری و نقش موثری در پیشرفت ادامه پروژه‌ها دارد.

نظر شما